trgovina

Kako izbjeći specifične rizike u različitim vrstama trgovine?

 

Gotovo svaka sirovina ima zamjene. Europa je to dokazala prošle zime, kada su zamjene i prelazak proizvodnje na manje energetski intenzivne sektore omogućili industriji da zadrži istu razinu proizvodnje, uz korištenje 15-20% manje plina. To je uzrokovalo pad cijena plina ispod predratnih razina.

 

Piše: Daniel Gros, Poslovni dnevnik

Hrvatski

Online vs. Offline prodajni kanali

Konstantno, u bilo kojem poluposlovnom razgovoru, neizbježan dio jeste i dio prodajnih kanala, odnosno modaliteti pojave „samo“ online, ili „samo“ fizički/offline. Razmišljajući o svemu za pojedine modele i projekte na kojima trenutno sudjelujem, pojavilo se jednostavno pitanje: Zašto jedno isključuje drugo, u konačnici, zašto prihod kompanije i dijelimo po ovim principima?

Prednosti online prodaje

Hrvatski

[SlideShare] 5 vrsti sustava vjernosti koji stvarno funkcioniraju

Stigao je vikend i vi krećete u veliku nabavku namirnica.

Vidjeli ste kako u trgovini A na akciji imaju banane i deterdžent za pranje rublja, no u trgovini B ste član programa vjernosti i skupljate bodove za popuste.

U koju ćete se trgovinu uputiti?

Nakon kratkog razmišljanja, odlučujete se za trgovinu B, jer zaključujete kako će vam kupovina u toj trgovini dugoročno ipak donijeti veće uštede i pogodnosti.

U tom trenutku cilj sustava lojalnosti je ispunjen: kupca čekaju dodatne pogodnosti, a trgovcu je osigurano da mu se kupac vraća.

Hrvatski