promjene

Aleluja! Postoji način kako mijenjati naslove i meta opise na Fejsu

Znate li kako izgleda Facebookova organizacijska struktura?

Ne znamo ni mi, ali kladimo se da tamo negdje postoji odjel za uvođenje promjena na Facebooku koji je sigurno brojniji od tehničke podrške.

Nakon fame oko privatnosti na Facebooku, koja je vjerojatno bila najveći hit i najčitanija tema od osnutka ove društvene mreže, vraćamo se malim, svakodnevnim promjenama na kojima radi spomenuti odjel iz uvoda.

Hrvatski

Promjene, modusi i momenti istih

Nebrojeno puta je ponovljeno, postalo dio dnevne rutine, da su promjene neizbježne. Sa druge strane klasična, pomalo inanta i cinična (svojstveno Balkanu) izreka kaže: „Za praviti posao i porodicu nikad nije vrijeme“. Digitalizacija, totalno novi pogledi na svijet, posao, marketing, sve je to mogući dio promjena. Malo i srednje poduzetništvo nije izuzetak. Uz prosječno niži broj zaposlenih, manju aktivu, riječ je o fleksibilnijim modelima. Opet, kontraargument jeste da su ovi modeli ranjiviji, što je onda razlog ne tako brze tranzicije i transformacije.

Hrvatski