MSP

DIGITALNI TRENDOVI U MALOPRODAJI: Borite se s "hladnim" osjećajem pri online kupovini?

Iako se društvo, pa i regija nalazE na poraznim mjestima po pitanju razvijenosti, jasno je da trendovi koji su na snazi u razvijenim sistemima, sve brže dolaze i u srednje razvijene, pa čak i u nerazvijene. Dodatno, izvjesno jeste da će skoro pa sve prijeći na e commerce, u većem i manjem obimu.

Problemi maloprodaje 

Hrvatski

Nedostaci u MSP se vrlo lako mogu pretvoriti u prednosti

Poslovni procesi u MSP

Prema najkorištenijoj, osnovnoj definiciji, poslovni proces je niz logički povezanih aktivnosti koje koriste resurse kompanije, a čiji je krajnji cilj zadovoljenje potreba kupaca za proizvodima ili uslugama odgovarajuće kvalitete i cijene, u adekvatnom vremenskom roku, uz istovremeno ostvarivanje neke vrijednosti (Davenport, 1993.). 

Kompanija, kao i privatni dio naših života, u svakodnevnim aktivnostima ima mnogo internih i ekternih procesa, ali i adaptacije započetih procesa.

Karakteristike procesa

Hrvatski

Između kompanije i savjetnika mora postojati profesionalna kemija

Prije nekih godinu dana, kada je čitava priča oko kolumni počela, sam sebi sam obećao da će jubilarna, tačnije ona pod rednim brojem 50, biti vezana za dio aktivnosti kojima se i sam bavim. Kako sam sebi, tako i cijenjenim čitateljicama i čitateljima dužan sam dio definicija i pogleda na ovo specifično zanimanje.

Definicija savjetovanja

Hrvatski

POSVETA GODINI: Vlastitim radnim iskustvom obogatite poslovnu scenu

Posveta godini

Pred nama se nalazi 3 do 5 dana do završetka poslovne godine. Vrijeme je darivanja i sagledavanja učinjenog, te priprema za što kvalitetniji i uspješniji početak slijedeće godine. Realizacija, strategija je definirana, nemoguće je drastično promijeniti tok godine u 1% ostalog vremena. Malo i srednje poduzetništvo nije izuzetak, sabiraju se glavni utisci i bilancne pozicije.

Uvod

Hrvatski

POSLOVNI PLAN JE SVEČANI ČIN: Jedni drugima dajemo obećanja za narednu godinu

Budget-načela u MSP

Budget, odnosno planiranje predstavlja plan kretanja ključnih aktivnosti i stavki u poslovanju neke kompanije. U stranim kompanijama je to osnov ponašanja. Regionalne i velike također imaju razvijene alate i modele, dok malo i srednje poduzetništvo stidno i dijelom površno ulazi u tematiku.

Uvod

Hrvatski

MSP kao brand

Svi mi znamo slogane velikih korporativnih titana, njihove boje i vizualne identitete. Krilatice koje ih opisuju, vizije i misije, društveni utjecaj smo usvajali dijelom kroz marketing, djelom kroz profesionalnu izobrazbu i radoznalost.

Gledajući malo i srednje poduzetništvo nedovoljan broj subjekata ima definirane i prepoznatljive osnovne „postulate“ poslovanja u ovom smislu, koje imaju i interne i eksterne efekte.

Definicija potrebnog

Hrvatski