email marketing

Kako izraditi email marketing strategiju koja funkcionira?

Email marketing nije mrtav. To je kao da kažete da su leci iz poštanskog sandučića prošlost. Naravno, uvijek će biti ljudi koji na svoj poštanski sandučić zalijepiti natpis: “Ne bacaj reklame”. 

Taj tip ljudi jako pazi i na svoj elektronski poštanski sandučić poznat kao inbox. To su oni koji uvijek sumnjičavo škilje kroz rolete kada se u ulici pojavi nepoznati auto ili se uzrujaju kad im nepoznata osoba pošalje zahtjev za prijateljstvo preko Facebooka. 

Hrvatski

Marker Myth Busters: razbijamo 6 najpopularnijih mitova o email marketingu

Većina nas odrasla je vjerujući da ako progutamo žvakaću gumu, nećemo je moći probaviti sedam godina. Ne znamo kako vi, ali mi i dan danas pazimo kako žvačemo.

A što kažete na onu tvrdnju da poslije jela morate pričekati barem 30 minuta prije nego odete plivati? Ili da je sjedenje blizu televizora štetno za vid?

Da… i mi smo vjerovali u sve to.

Vjerovanja u te priče s vremenom rastu, njih se ne preispituje i ona postaju mitovi.

Ta vjerovanja rade protiv svakoga. I protiv vas.

Hrvatski