KOMPANIJE
Nestlé objavio rezultate prodaje za prvih devet mjeseci u 2020. godini
Manager.ba 21 listopada, 2020

Trgovina na malo značajno se ubrzala, što odražava kontinuiranu povišenu potražnju za potrošnjom u domu.

 

Nestlé, najveća prehrambena kompanija na svijetu u prvih devet mjeseci ove godine zabilježila je organski rast od 3,5 posto, sa stvarnim internim rastom od 3,3 i cijenama od 0,2 posto. Rast je podržan kontinuiranim snažnim zamahom u obje Amerike te u poslovanju kompanija Purina PetCare i Nestlé Health Science. Zona Azija, Oceanija i supsaharska Afrika u trećem je tromjesečju zabilježila organski rast od 4,5 posto. Prodaja imovine i devizno poslovanje smanjili su prodaju za 12,9 posto. Ukupna objavljena prodaja smanjila se za 9,4 posto na 61,9 milijardi švicarskih franaka. Iz Nestlé su priopćili da se trenutne strateške revizije odvijaju u potpunosti prema planu. Postignut je daljnji napredak u upravljanju portfeljem. Akvizicija kompanije Aimmune Therapeutics dovršena je 13. listopada 2020. godine.

Ažurirani su cjelogodišnji izgledi za 2020. Godinu u kojem u Nestléu očekuju cjelogodišnji rast organske prodaje od oko 3 posto. Očekuje se poboljšanje interno usklađene profitne marže, rast usklađene zarade po dionici u stalnoj valuti i učinkovitost kapitala.

„Nestlé je pokazao otpornost u teškom i nestabilnom okruženju. Naši su zaposlenici odgovorno i brzo djelovali kako bi ublažili utjecaj globalne pandemije te su se brzo prilagodili promjenama u potrebama potrošača. Snažan organski rast je širokog raspona i podržan kontinuiranim zamahom u obje Amerike, poslovanju kompanija Purina PetCare i Nestlé Health Science, kao i ubrzavanjem našeg poslovanja kavom u trećem tromjesečju. Naš portfelj nastavljamo ubrzano i disciplinirano razvijati. Primjerice, kombinacijom snažnog organskog rasta i ciljanih akvizicija radimo na transformaciji kompanije Nestlé Health Science u moćni prehrambenu i zdravstvenu kompaniju. Nedavne akvizicije Zenpep, Vital Proteins i Aimmune Therapeutics predstavljaju sljedeći korak u proširivanju naše prehrambeno-zdravstvene ponude.“, izjavio je Mark Schneider, glavni izvršni direktor Nestlé,:

 

 

COVID-19 pandemija i dalje različito utječe na organski rast, osobito s obzirom na kategoriju proizvoda i prodajni kanal. Potražnja za potrošnjom u domu, provjerenim markama i proizvodima s pozitivnim učincima na zdravlje i dalje je snažna. Proizvodi Purina PetCare, mliječni proizvodi, kava za kućanstva i proizvodi Nestlé Health Science nastavljaju bilježiti snažan rast. Poslovanje slatkišima i vodom bilježi pad prodaje, što odražava njihovu jaku izloženost kanalima prodaje izvan doma i potrošnji u pokretu. Trgovina na malo značajno se ubrzala, što odražava kontinuiranu povišenu potražnju za potrošnjom u domu. Rast kanala izvan doma i dalje je značajno negativan, uz ublažavanje pada prodaje u trećem tromjesečju. E-prodaja porasla je za 47,6 posto , što predstavlja 12,3 posto ukupne prodaje Grupe, uz kontinuirani snažni zamah u svim drugim kategorijama.

Tagovi:
Povezani članci

1

2