KOMPANIJE
Kismet iz Doboj Istoka pokrenuo brend muških odijela "Maestro Suits"
Manager.ba/akta.ba BiH 30 studenog, 2019

Nakon 25 godina stvaranja i međunarodnog poslovanja, te rada za velike konfekcijske brendove poput Armanija i drugih, kompanija Kismet d.o.o. pokrenula je svoj brend muških odijela, Maestro Suits.

 

"Maestro Suits je rezultat vizije osnivača Ismeta i Đule Karić, koji su prije 25 godina u Maloj Brijesnici kod Doboja imali viziju i pokrenuli tekstilnu proizvodnju koja je narasla do nivoa da surađuje s najboljima na svijetu. Upravo tu težnju za istrajnošću u viziji i težnji za iskorakom iz prosjeka u prestiž, prenijeli smo kao osnovnu snagu Maestro Suitsa. Možda odijela ne nose svakodnevno svi muškarci, ali sigurno da svi trebaju imati odijelo. Upravo zbog toga smo sebi dali zadatak da izradimo veliki broj modernih i kvalitetnih odijela, i omogućimo svakom kupcu da se osjeća kao “maestro”", izjavio je direktor kompanije Kismet d.o.o. Armin Hasić.

Ulaganje u suvremenu tehnologiju i opremu, edukaciju velikog broja zaposlenih, kao i višedecenijska posvećenost nauci izrade muških odijela, doveli su do toga da se u posljednjih nekoliko godina pripremalo za lansiranje brenda koji će muškarcima ponuditi jedinstven koncept kupovine odijela kakvog do sada nisu mogli sresti na području Bosne i Hercegovine i regiona.

 U shopping centru Intershop u Kolodvorskoj 12 u Sarajevu, nedavno je svečano otvoreno prodajno mjesto Maestro Suits inovativnog koncepta u kojom se nalazi hiljade odijela na jednom mjestu, više stotina košulja, kravata, te kožnih i drugih asesoara, a rijetkost koja je specifična za ovaj brend jeste odabir tkanina visoke kvalitete talijanskih proizvođača poput Rede i Vitale Barberis Canonico (VBC), čija finoća doseže i do 160 s.

Misija Maestro Suits oslanja se na potrebu da se maksimalno pojednostavi potraga za idealnim odijelom, te da svakom kupcu koji dođe u prodajno mjesto u Kolodvorskoj 12 bude nemoguće da ne pronađe odijelo po svojim mjerama.

Upravo iz tog razloga, osim raznolike i široke ponude, na licu mjesta kupcima će biti na usluzi profesionalno osoblje i krojači koji će odijelo prilagoditi idealnim mjerama.

Među prvim muškarcima koji su imali priliku da obuku Maestro Suits odijela su poznati sportaš i humanist Tomislav Cvitanušić , glumac Muhamed Hadžović i voditelj Fikret Hodžić, koji su zaštitna lica ovog brenda.

Video
ALISA GEKIĆ, LINK
LiNK je kreirao više od 4.000 radnih mjesta
"IMAM IDEJU" - MARIJA ĆEŠKIĆ
Coralov "Marshal plan" i branding Hercegovine mogu biti rješenje
IVICA JAKIĆ
Od fotografa glazbenih zvijezda do vizionara goriva budućnosti
Savjeti