vlak

Noćni vlak vraća se sa stilom

Noćni vlakovi Berlin–Pariz i Beč–Pariz, kojima upravljaju SNCF, Deutsche Bahn i ÖBB, prestat će prometovati 14. prosinca jer je francuska Vlada smanjila subvenciju od 10 milijuna eura, potrebnu za njihovu ekonomsku održivost. 

 

Hrvatski

Sve više europskih prijestolnica povezano brzim vlakovima

Prvi brzi vlak između Praga, Berlina i Kopenhagena počet će voziti 1. svibnja sljedeće godine. 

 

Sljedećeg proljeća moći će se putovati između Praga, Berlina i Kopenhagena novom brzom željezničkom linijom. Njemački Deutsche Bahn, danski DSB i češki ČD, koji su najveći željeznički operateri u svojim zemljama, zajednički će upravljati novom linijom.

Hrvatski

Danas kreće turistički vlak Sarajevo - Vareš

Prvi promotivni turistički vlak na relaciji Sarajevo- Vareš - Sarajevo Željeznica Federacije Bosne i Hercegovine danas će krenuti sa sarajevske željezničke stanice.  

 

Cilj zajedničkog projekta Željeznica Federacije BiH, Općine Vareš i Turističke zajednice Zeničko-dobojskog kantona promocija je prirodnih ljepota, kulturno-povijesne  baštine, industrijskog naslijeđa i lokalne gastronomije ovog kraja. 

Hrvatski

Izravna željeznička linija od Varšave do Rijeke

Od vikenda poljska tvrtka PKP Intercity uvla je željezničku liniju Adriatic Express od Varšave do RIjeke. 


Linija prelazi Poljsku, Češku, Austriji, Sloveniji u u Hrvatskoj završava u Rijeci. Vozit će do kraja kolovoza, a iz Ministarstvo infrastrukture Poljske očekuju kako će prevesti i do 11.000 ljudi.

Vlak iz Varšave kreće četiri puta tjedno - utorkom, četvrtkom, petkom i nedjeljom, a iz Rijeke za Varšavu ponedjeljkom, srijedom, petkom i nedjeljom.

Linija je duga oko 1.240 km i jedna je od najdužih željezničkih ruta dostupnih u Europi.

Hrvatski

Najsporij vlak - adut vinskog turizma

Turistička zajednica Osječko-baranjske županije posebnim je događajem proslavila titulu RECEVIN-a Dionisio - Europska regija vina. Sudionici su se na vlak ukrcali u Osijeku, gdje je počelo vinsko putovanje prema Erdutu. 

 

Jeste li znali kako jedan od najsporijih vlakova u Europi vozi na relaciji Osijek – Erdut? Ovih dana upravo je taj vlak, ovaj put kao Slow wine train napustio osječki kolodvor. Očito (pre)spori vlakovi mogu biti i turistička atrakcija, barem u Slavoniji.

Hrvatski

Veliki povratak putovanja vlakom

Putnički željeznički promet u svim zemljama u sljedećih pet godina mogao bi se povećati za 40%, a u velikim gradovima, očekuje se rast do čak 49%. 

 

Putovanje vlakom smatra se ekološki održivim, sigurnim, udobnim i praktičnim. Smanjuje i prometne gužve. U vlaku možete protegnuti noge, otići na zahod, s vama mogu putovati i ljubimci, na raspolaganju su vam spavaća kola, čak i vagon-restoran. Nije ni čudo što putovanja vlakom doživljavaju ponovni procvat u Europi.

Hrvatski

U Italiji se gradi orijentalna bajka na šinama

Jedno je sigurno – putovanje "Dream of the Desert" postat će must-have iskustvo za kosmopolite i ljubitelje ekstravagancije... 

 

Luksuzni željeznički promet doživljava pravu renesansu, a u rastuće tržište ulazi i Saudijska Arabija s projektom "Dream of the Desert".

Ovaj jedinstveni vlak spaja orijentalni šarm, vrhunski komfor i pejzaže Arabijskog poluootoka, nudeći putnicima iskustvo koje podsjeća na priče "Tisuću i jedne noći".

Hrvatski

Vlakom od Berlina do Pariza za 8 sati

Prvi brzi vlak na novoj liniji koja povezuje Berlin i Pariz krenuo je u ponedjeljak iz njemačke prijestolnice. Vlak je krenuo s glavnog kolodvora u Berlinu malo poslije podneva, a trebao bi stići u glavni grad Francuske u 19:55 sati nakon zaustavljanja u Frankfurtu, Karlsruheu i Strasbourgu. 

 

Novom linijom upravljaju Deutsche Bahn i francuski SNCF Voyageurs, podružnica nacionalne željezničke tvrtke SNCF.

Karte su dostupne od 59,99 eura i brzo se prodaju, navodi Deutsche Bahn. 

Hrvatski

Vlak koji je promijenio bogatu državu

Šezdeset godina prošlo je od premijerne vožnje prvog brzog vlaka na svijetu. Velikom brzinom vozi duž onoga što je nazvano "Nova Zlatna ruta". 

 

Putnici na peronu 19 Tokijskog kolodvora, užurbanoj katedrali modernog željezničkog putovanja, teško mogu povjerovati kako je prošlo 60 godina od kada je prvi Shinkansen vlak krenuo na put prema lučkom gradu Osaki.

Hrvatski