održivost

Tjedan prirode, glazbe i održivosti uz rijeku Studenčicu

Drugo izdanje festivala River Fest održat će se od 1. do 7. rujna na obali rijeke Studenčice u robinzonskom kampu Bajta u Studencima kod Ljubuškog. Festival će, kroz tjedan dana programa, spojiti prirodu, glazbu, ekologiju i održivu poljoprivredu, a očekuje se više od 500 posjetitelja. 

 

Kako najavljuje jedna od organizatorica Iva Perić, ovogodišnji River Fest donosi bogatiji i raznovrsniji program u odnosu na prošlu godinu, uz sadržaje koji će se održavati i tijekom radnih dana, posebice u poslijepodnevnim i večernjim satima.

Hrvatski

Preko modernih stadiona do održivosti i rasta prihoda

U vremenu kad su televizijska prava i sponzorski ugovori već dosegnuli plafon, klubovi traže dodatne izvore prihoda. Novi ili modernizirani stadioni postaju ključna karika u toj strategiji... 


Polovina od 20 najbogatiji nogometnih klubova u Europi gradi novi stadion ili modernizira postojeći, svjesni kako potrebni rast prihoda neće moći doći od TV prava. Važno je imati svoj krov nad glavom, ali on danas mora biti u skladu sa statusom i ambicijama kluba, čak i ispred toga. 

Hrvatski

Najnovije informacije o sustavu okolišnog izvještavanja na sajmu u Mostaru

Ministarstvo trgovine, turizma i zaštite okoliša HNŽ i Fond za zaštitu okoliša HNŽ u suradnji sa HT ERONET, BH TELECOM i KIM TEC EKO, a u produkciji Međunarodne akademije održivog razvoja organizira u okviru Mostarskog sajma konferenciju pod nazivom ESG & EEW 10. travnja u 10 sati na Mostarskom sajmu. 

 

Hrvatski

Nizozemski Amersfoort ponio je titulu Europskog grada godine

Akademija za urbanizam iz Londona dodijelila je titulu Europskog grada godine nizozemskom Amersfoortu zbog njegove održivosti, urbanog planiranja i upravljanja. Pohvalili su njegovu kvalitetu života, kao i način održavanja njegovog karaktera i kulturne baštine.

 

"Amersfoort se fokusira na dobrobit i sreću svojih građana, od selidbi do ograničenja korištenja automobila do pružanja raznolikih i kvalitetnih pristupačnih domova', pojasnili su iz Akademije.

 

Hrvatski

Nadolazeće marketinške trendove odredit će blockchain, održivost, kreativnost i digitalna tehnologija


Prema najnovijem Deloitteovu istraživanju ‘Globalni marketinški trendovi u 2023. godini‘, digitalna tehnologija, održivost, kreativnost i blockchain će u najvećoj mjeri odrediti nadolazeće marketinške trendove. Trgovačka se društva suočavaju sa sve većim izazovima u trenutačnom gospodarskom i financijskom okruženju, koja i pred marketing stavljaju brojne prepreke.

Hrvatski