nogomet

Madridski Real zarađuje više od engleskih premijerligaša

Nakon zastoja izazvanog pandemijom, prihodi nogometnih klubova ponovno rastu. Real Madrid ponovo je na vrhu Deloitteove nogometne financijske lige.   


Deloitte je objavio 27. izdanje nogometne financijske lige - rangiranje nogometnih klubova prema prihodima ostvarenim od ulaznica, prodaje televizijskih prava i sponzorstva.  

Hrvatski

Koliko je klubovima Premijer lige donio marketinški ugovor s M:telom

Nakon završene sezone Premijer lige Bosne i Hercegovine poznato je koliko su zaradili klubovi od marketinškog ugovora NS BiH i m:tela.

 

HŠK Zrinjski je sezonu završio kao prvak BiH. U Europu će Borac, Željezničar i Sarajevo, dok će Sloboda i Leotar u niži rang natjecanja. Najviše je zaradio Zrinjski, 299.099 KM, a najmanje Leotar i Sloboda po 14.940 KM. Ukupno je klubovima koji su se u prethodnoj sezoni natjecali u premijer ligi BiH isplaćeno nešto manje od milijun i pol KM.

Hrvatski

20 najbogatijih europskih nogometnih klubova

Tvrtka za financijske usluge Deloitte ponovno je objavila svoju Football Money ligu, koja je prikazala ogromne prihode najvećih europskih nogometnih klubova.

Engleska Premier liga dominira na Deloitteovoj ljestvici s devet klubova koji su ušli u top 20, što je jedan manje od prošle godine.

Tu su i četiri talijanska kluba, tri španjolska kluba, tri njemačka kluba i jedan francuski klub.

Hrvatski

Kroz investicijsku grupu Kosmos ulaže milijarde u nogomet i tenis

Jedan od velikana Barcelone u zadnjem desetljeću, Gerard Piqué (31), pokazuje zavidan dar za biznis, odnosno u kojem će smjeru ići njegove aktivnosti nakon završetka aktivne nogometne karijere.

Piqué namjerava kupiti amaterski nogometni klub FC Andorra, piše „Diari d' Andorra“, s namjerom da ga pretvori u profesionalno sportsko društvo.

On s Andorrom želi napraviti nešto slično postignućima katalonskog kluba Llagostera, koji se u devet godina čak šest puta uspio popeti u viši rang natjecanja.

Hrvatski

DOMAGOJ VIDA: Zašto je pokrenuo farmu od 200 crnih svinja u Donjem Miholjcu

Domagoj Vida zbog lopte je otišao iz Slavonije prije osam godina, kada mu je bila tek 21, a Miholjac je tada zamijenio Leverkusenom. Igrao je za Bayer iz Leverkusena. No, gdje god igrao, nikada nije ostavio ili zaboravio svoj rodni kraj.

Teren je neravan, izrovan, blatan, nimalo nalik sjaju moskovskog travnjaka na stadionu Lužnjiki.

Nema ni reflektora, buke navijača, čuje se jedino – roktanje.

Hrvatski

USPJEH HRVATSKOG NOGOMETA: "Vatreni" zaradili 28 milijuna dolara

Osvojivši drugo mjesto na svjetskom prvenstvu u Rusiji, hrvatska reprezentacija je zaradila pravo bogatstvo - čak 28 milijuna dolara, dok su Francuzi za svjetsku krunu zaradili još 10 milijuna dolara više, prenosi Hina.

Svaka reprezentacija koja se plasirala na Svjetsko prvenstvo dobila je osam milijuna dolara, prolaz skupine osigurao je dodatna četiri milijuna i još četiri milijuna dolara za plasman u četvrtfinale.

Nagrada za ulazak u polufinale je 22 milijuna dolara, kolika je nagrada i za četvrto mjesto.

Hrvatski

Uspjeh nogometaša dovodi u Hrvatsku više turista

Pobjeda reprezentacije Hrvatske i plasiranje u finale mogli bi imati i opipljiv utjecaj na turizam. Preksinoć su posjete stranicama Hrvatske turističke zajednice porasle za čak 250 posto. 

Dosadašnji odlični nastupi hrvatske nogometne reprezentacije značajno su pridonijeli promociji Hrvatske, ne samo kao turističke destinacije, nego kao zemlje u cjelini, a vrhunac promotivnih efekata je ulazak Hrvatske u finale Svjetskog nogometnog prvenstva. 

Hrvatski

VAŽNO JE BITI UNIKATAN: Neymar nenamjerno postao zaštitno lice KFC South Africa

Prenemaganje jednog od najboljih nogometaša svijeta na terenu učinilo je ovaj oglas KFC-a iz Južne Afrike globalno viralnim. 

Posljednjih dana cijeli se internet smije jednom oglasu za KFC Južne Afrike, a sve zahvaljujući brazilskoj zvijezdi Neymaru da Silva Santos Júnior.

Hrvatski

KAKO VI SLAVITE POBJEDE VATRENIH? Pronađite posebne Coca-Cola ambalaže

 

Inspirirani pobjedama u Rusiji i kao dugogodišnji sponzor FIFA Svjetskog nogometnog prvenstva, Coca-Cola je odlučila s vjernim navijačima proslaviti rezultate hrvatske nogometne reprezentacije. 

Dok Hrvatska željno iščekuje nove utakmice, Coca-Cola Hrvatska i McCann Zagreb napravili su pravi mali pothvat i u manje od 48 sati, od inicijalnog briefiranja do finalne realizacije, naciji osigurali nove trenutke nevjerojatnog užitka i podsjetnika na dosadašnje velike pobjede Hrvatske na Mundijalu.

Hrvatski