Nike

Nike mijenja čuveni slogan Just Do It

Skoro četiri desetljeća Nike je poručivao svijetu: "Just Do It". Danas svoj legendarni slogan preokreće u pitanje: "Why Do It?" ("Zašto to učiniti?"). 


Odgovor na pitanje stoji u novoj velikoj kampanji, koja poziva sljedeću generaciju preuzeti štafetu i nastaviti priču o "Just Do It". U trenutku kada brend prolazi kroz značajnu transformaciju, Nike želi inspirirati mlade sportaše napisati sljedeće poglavlje njegove povijesti.

Hrvatski

Najskuplje sponzorstvo u svijetu sporta

Kako navodi Forbes, košarkaš je do sada zaradio više od 1,3 milijarde dolara od sportske kompanije, čime ta suradnja važi za najskuplje sponzorstvo koje ima neko iz svijeta sporta.

 

Legendarni košarkaš Michael Jordan zaradio je više od 1,3 milijarde dolara od sponzorstva s kompanijom Nike, prenosi Forbes.

Suradnja “letećeg visočanstva” i sportske kompanije donijela je uspjeh na obje strane, a zanimljivo je da je sve moglo biti veoma drugačije.

Hrvatski

Nike lansira novi model tenisica napravljenih od umjetne trave

Brend Nike će lansirati novi model tenisica koje si napravljene od umjetne trave.

Zvat će se “Air Max 1 Golf” i dizajneri misle da će se odlično uklopiti na golf terenu.

Cijena ovih tenisica će iznositi 140 dolara, a točan datum početka prodaje još uvijek nije poznat.

Objava o tenisicama se uskoro proširila po Twitteru a korisnici nisu oduševljeni idejom.

Hrvatski

Kako su kompanije Lidl, Mercedes ili Adidas dobile ime?

Jeste li se nekad zapitali što znači Mercedes, BMW, Opel, Volkswagen, Nike, Adidas, Nokia, Nivea, Lidl?

Naime, kada je riječ o automobilskoj industriji, tvornice uglavnom nose naziv osnivača.

Pa tako Renault, Opel, Citroen, Ford, Honda, Peugeot, Rolls-Royce, Porsche, Suzuki, Yamaha i Toyota nose naziv upravo svojih osnivača.

Međutim, postoji nekoliko izuzetaka.

Hrvatski

NIKE JE MARKETINŠKA TVRTKA: Evo kako uspješno pričaju priče

Nike je prošli mjesec riskirao sa svojom novom reklamom pripovijedanom od strane Colina Kaepernicka te su reakcije o nastaloj situaciji pomiješane s pomalo sukobljenim porukama o tome kako će ovakva reklama dugoročno utjecati na marku.

Poslovni puls

 

Tko je Colin Kaepernick i zašto Nike “ne poštuje” pravila?

 

Hrvatski

NIKE razvija zanimljivu aplikaciju pomoću koje možete probati tenisice

Rad sa ljudima je težak, najbolje to znaju prodavci.

Možda imaju loš dan, nervozni su, imaju puno toga na pameti i prema vama će biti drski. 

S druge strane, kupcima se možda baš i ne razgovara sa osobljem, možda ne žele osjetiti pritisak da nešto moraju kupiti samo zato što su angažirali radnika da im pomogne.

Zato kompanija Nike radi na tome da vam olakša kupovinu tenisica i učini je jednostavnijom po pitanju međuljudskih odnosa, prenosi Novac.

Hrvatski