moda

Indikatori recesije kao TikTok trend

Korisnici društvenih mreža počeli su primjećivati sitnice koje nagovještavaju kako nam slijedi ekonomska kriza. Nije prvi put. 


Proteklih mjeseci na TikToku je postao popularan novi trend – indikator recesije (#recessionindicators). Korisnici društvenih mreža počeli su primjećivati sitnice koje nagovještavaju kako nam slijedi ekonomska kriza. Tržište izgleda krajnje nesigurno uslijed tarifa, povećane nezaposlenosti i nestabilnog geopolitičkog položaja.

Hrvatski

Preslagivanje modnog tržišta u Njemačkoj 

Iz tjedna u tjedan popis modnih tvrtki koje su pokrenule stečajni postupak u Njemačkoj sve je veći - Peek & Cloppenburg, Hallhuber, Reno, Görtz, Madeleine, Bleed… Kriza u modnoj trgovini počela se nazirati i prije pandemije, a ona je samo zapaprila već tešku situaciju. Zašto toliko modnih tvrtki sada proglašava bankrot i je li kupovanje odjeće izašlo iz mode?

Hrvatski

Talijanski turizam od mode prihoduje 27 milijardi eura godišnje

Talijanski turizam od mode godišnje zaradi 27 miljardi eura, od čega 10 milijardi eura od stranih turista, objavila je talijanska ministrica turizma Daniela Santahe.

 

Ona je na otvaranju sajma odeće i obuće u Milanu navela da 51 posto stranih turista u Italiji kupi cipele, prenosi Ansa.

„Cipele su postale simbol za ‘Made in Italy’. Moramo postati svjesni da smo najbolji“, rekla je Santahe.

 

Seebiz / Manager.ba

Hrvatski

Modna ikona sa 97 godina potpisala ugovor sa "IMG Models"

Svjetski poznata modna ikona Iris Apfel, koja je napunila 97 godina, potpisala je ugovor s jednom od najistaknutijih svjetskih agencija za modeling "IMG Models".

Iris je poznata po svojoj kratkoj, bijeloj kosi, ogromnim naočalama i gomili nakita, ali i po tome što je bila zadužena za dizajn enterijera Bijele kuće, i to za vrijeme devet predsjednika, od 1945.

Apfel se tako pridružila mladim modnim ikonama Gigi, Gisele Bundchen, Lily Aldridge i Halimi Aden.

Hrvatski

Jeste li spremni za budućnost održivije mode?

Ubrzani razvoj modne industrije za sobom povlači brojne negativne društvene, ekonomske i okolišne utjecaje te je stoga nužan razvoj nove održive tekstilne industrije, što svakako zahtijeva novu razinu suradnje i djelovanja. Upravo će ta problematika biti tema četvrtog zasjedanja UN-ove skupštine za okoliš, gdje će se ujedno i predstaviti nova UN-ova inicijativa za održiviju modnu industriju.

Modna industrija doživjela je spektakularan rast početkom 21. stoljeća.

Hrvatski

Zašto H&M, Zara i drugi žele da potrošite više novca nego što želite

U spontanom shoppingu, primijetite da već postoji novi asortiman u H&M, Zari i društvu? Ako mislite da ti različiti modni lanci samo žele da vam učine uslugu i da vas upoznaju sa modom, onda griješite.

Istina je da je jedina namjera ove strategije da vas ubijede da kupite više. 

Hrvatski

H&M otvara prvu radnju u Banjoj Luci, traži se 30 radnika

Modni gigant, švedski brend H&M, sljedeće godine otvara svoju prvu poslovnicu u BiH.

Iako se nagađalo da će prodavnica biti otvorena u Sarajevu ili Mostaru, ipak to će biti u Banjoj Luci, prenosi Oslobođenje.

No, nije isključeno da ni ostali veći gradovi u našoj državi neće dobiti bar po jednu poslovnicu.

Na stranici Posao.ba otvoren je natječaj za 30 ljudi na poziciju - prodajni savjetnik. 

Hrvatski

Danial S predstavio novu kolekciju kožnih jakni za zimu 2018/2019.

U petak je u konferencijskoj sali u sklopu firme Koteks iz Tešnja organizirano ugodno druženje sa ženama s područja općine Tešanj, te je predstavljena i nova kolekcija prepoznatljivog brenda „Danial S“.

Inače,“Danial S“ je domaći modni brend koji u svojoj ponudi uvijek nudi najbolje kada je u pitanju kožna jakna, jer je rađena od kvalitetnog materijala prirodne kože i prirodnog krzna, a posebno se ističe po naglašenoj ženstvenosti i stilu.

Hrvatski