moda

Modna ikona sa 97 godina potpisala ugovor sa "IMG Models"

Svjetski poznata modna ikona Iris Apfel, koja je napunila 97 godina, potpisala je ugovor s jednom od najistaknutijih svjetskih agencija za modeling "IMG Models".

Iris je poznata po svojoj kratkoj, bijeloj kosi, ogromnim naočalama i gomili nakita, ali i po tome što je bila zadužena za dizajn enterijera Bijele kuće, i to za vrijeme devet predsjednika, od 1945.

Apfel se tako pridružila mladim modnim ikonama Gigi, Gisele Bundchen, Lily Aldridge i Halimi Aden.

Hrvatski

Jeste li spremni za budućnost održivije mode?

Ubrzani razvoj modne industrije za sobom povlači brojne negativne društvene, ekonomske i okolišne utjecaje te je stoga nužan razvoj nove održive tekstilne industrije, što svakako zahtijeva novu razinu suradnje i djelovanja. Upravo će ta problematika biti tema četvrtog zasjedanja UN-ove skupštine za okoliš, gdje će se ujedno i predstaviti nova UN-ova inicijativa za održiviju modnu industriju.

Modna industrija doživjela je spektakularan rast početkom 21. stoljeća.

Hrvatski

Zašto H&M, Zara i drugi žele da potrošite više novca nego što želite

U spontanom shoppingu, primijetite da već postoji novi asortiman u H&M, Zari i društvu? Ako mislite da ti različiti modni lanci samo žele da vam učine uslugu i da vas upoznaju sa modom, onda griješite.

Istina je da je jedina namjera ove strategije da vas ubijede da kupite više. 

Hrvatski

H&M otvara prvu radnju u Banjoj Luci, traži se 30 radnika

Modni gigant, švedski brend H&M, sljedeće godine otvara svoju prvu poslovnicu u BiH.

Iako se nagađalo da će prodavnica biti otvorena u Sarajevu ili Mostaru, ipak to će biti u Banjoj Luci, prenosi Oslobođenje.

No, nije isključeno da ni ostali veći gradovi u našoj državi neće dobiti bar po jednu poslovnicu.

Na stranici Posao.ba otvoren je natječaj za 30 ljudi na poziciju - prodajni savjetnik. 

Hrvatski

Danial S predstavio novu kolekciju kožnih jakni za zimu 2018/2019.

U petak je u konferencijskoj sali u sklopu firme Koteks iz Tešnja organizirano ugodno druženje sa ženama s područja općine Tešanj, te je predstavljena i nova kolekcija prepoznatljivog brenda „Danial S“.

Inače,“Danial S“ je domaći modni brend koji u svojoj ponudi uvijek nudi najbolje kada je u pitanju kožna jakna, jer je rađena od kvalitetnog materijala prirodne kože i prirodnog krzna, a posebno se ističe po naglašenoj ženstvenosti i stilu.

Hrvatski

Versace uskoro ide na prodaju

Versace će ovih dana obznaniti kako ide na prodaju, piše talijanski dnevnik Corriere della Sera pozivajući se na neimenovane izvore.

Donatella Versace koja je umjetnička direktorica i potpredsjednica kompanije sazvala je sastanak za utorak, a tada bi informacija o prodaji i trebala biti objavljena.

Vrijednost kompanije procjenjuje se na oko dvije milijarde dolara.

Među potencijalnim kupcima spominju se Michael Kors Holdings i Tiffany&Co.

Hrvatski

Zemlja obiteljskog biznisa, turizma i luksuza

Usprkos problemima s kojima se tijekom posljednjeg desetljeća suočava, Italija je od Drugog svjetskog rata doživjela veliku transformaciju iz pretežno poljoprivredne zemlje u jednu od industrijskih sila.

U godinama Drugog svjetskog rata, zahvaljujući američkoj pomoći u hrani i energentima te Maršalovom planu – financijskoj pomoći zemljama Europe, Italija je vrlo brzo obnovila osnovnu industriju, poput čeličana, te su uslijedile godine snažnog rasta.

Hrvatski

ZAŠTITA BRENDA: Burberry spalio torbe, odjeću i parfeme

Luksuzna britanska modna kuća Burberry uništila je proteklu godinu dana neprodanu odjeću, modne dodatke i parfeme u vrijednosti više od 31 milijuna eura kako bi zaštitila svoj brend.

Time se ukupna vrijednost robe koju je ova kuća uništila u posljednjih pet godina popela na više od stotinu milijuna eura.

 

Burberry nije jedina modna kuća koja uništava svoje proizvode

 

Hrvatski

HIDESIGN: Preferirali su ga princeza Diana i Nelson Mandela

Poznati svjetski brand, HiDesign, otvorio je svoj prodajni objekat u Sarajevu na adresi Vladislava Skarića 10. Smješten odmah do hotela Europa.

Objekat se prostire na dva kata i 170 kvadrata, a građani i građanke Sarajeva u njemu mogu pronaći širok asortiman kožnih proizvoda i modnih dodataka kao što su aktovke, torbe, torbe za laptope, ruksake, odjeću, obuću, novčanike, sunčane naočale i druge male kožne proizvode.

Hrvatski

Chanel prvi put u povijesti kompanije otkrio koliko zarađuje

Prvi put u povijesti modna kuća Chanel otkrila je koliko je zaradila ove godine. Ova modna kuća koja ima povijest dugu 108 godina, otkrila je tako da sada vrijedi 10 milijardi dolara, prenosi Index.hr.

Harpers Bazaar piše kako se pretpostavljalo da je Chanel jedna od najvećih luksuznih marki u svijetu, a ovo je prvi put da su dokazali koliko stvarno zarađuju na godišnjem nivou. Chanel je tako za 2017. godinu prijavio prihod od 9,6 milijardi dolara sa stopom organskog rasta od 11 posto, što znači da tvrtka ima profit od 2,7 milijardi dolara.

Hrvatski