mediji

Iz registra brisano 477 medija, ostalo ih 2.142

Agencija za gospodarske registre Srbije (APR) izbrisala je 477 medija iz svog registra zbog toga što u roku od tri mjeseca nisu uskladili podatke o poslovanju s novim Zakonom o javnom informiranju i medijima, obznanilo je Udruženje novinara Srbije. 

 

Izbrisani su mediji koji nisu dostavili podatke o glavnom uredniku i osobama koje imaju više od pet 5% udjela u temeljnom kapitalu izdavača.

Prema Zakonu o informiranju koji je stupio na snagu 4. studneoga, izdavači medija imali su rok od tri mjeseca dostaviti Agenciji tražene podatke.

Hrvatski

Prije tri godine malo je tko za nju čuo, a danas je najbogatija žena istočne Europe

Otkada je, nakon tragične smrti supruga, preuzela kontrolu nad poslovnim imperijem PPF, Renata Kellnerova usmjeravala je širenje kompanije i strateško povlačenje iz Azije. 


Kada je prije tri godine najbogatiji čovjek istočne Europe poginuo u helikopterskoj nesreći, rijetko tko je znao ime njegove žene. Danas to više nije slučaj. Renata Kellnerova iz Praga vodi PPF, zapošljava 61.000 ljudi i posluje u 25 zemalja. 

Hrvatski

Društvene mreže prvi put prestigle novine kao izvor vijesti

Trend koji se vidi već godinama je da su društvene mreže postale sve ozbiljniji način za informiranje.

Istraživanje koje je sprovedeno u Americi pokazuje da odrasli Amerikanci prvi put do novih vijesti više dolaze čitajući ih na društvenim mrežama nego u papirnim novinama.

Ipak, iako je došlo do smjene između spomenuta dva izvora vijesti, društvene mreže i dalje zaostaju za tradicionalnim elektronskim načinom obavještavanja kao što su TV i radio.

Hrvatski

United Media kupuje agenciju Direct Media

United Media predala je Komisiji za zaštitu konkurencije zahtjev za odobrenje kupovine 100 odsto udjela u kompaniji Direct Media na tržištima Srbije, Crne Gore, Makedonije i Albanije, što uključuje i zahtjev za odobrenje Direct Mediji za kupovinu terestrijalnih televizijskih stanica Pink BiH i Pink Crna Gora, prenijela je N1, televizija u vlasništvu United Medije.

Hrvatski

Gunn 100 otkriva lekcije naučene iz najboljih kreativnih kampanja svijeta

 

2017. bila je godina „svrhe“, godina u kojoj se kreativnost spojila sa tehnologijom, i u kojoj su emocije bile glavni element video kampanja. 

Svrha, tehnologija i emocija tri su glavne teme koje se ponavljaju u najboljim svjetskim kreativnim kampanjama prošle godine, otkriva Gunn Report, globalni indeks kreativne, učinkovite i medijske izvrsnosti u oglašavanju.

Hrvatski

ZOS RADIO ove godine ulazi u treću deceniju postojanja

Priča o ZOS radiju je priča o uspjehu, viziji i snovima koji su provedeni u djelo. 

ZOS radio djeluje od 1997. godine, i kroz proteklih 20 godina, kroz korektan i odgovoran odnos prema slušateljima postao je prepoznatljiv brend. 

Drugačiji koncept uređivačke politike pod motom ''Zajedno Ostvarujemo Snove'' (ZOS), doprinio je da program ove radio stanice bude prihvaćen od strane slušatelja u oba bh. entiteta, a jednako su ga prihvatili slušatelji svih dobnih skupina.

Hrvatski

Da li se razumijemo?

 

Chapter 4 predstavio rezultate istraživanja o medijima. 

Chapter 4 PR,  agencija za usluge u oblasti odnosa s javnošću, sprovela je istraživanje s predstavnicima medija na temu saradnje s kompanijama i agencijama, izazovima s kojima se susreću u saradnji i mogućnostima za unapređenje odnosa između privrednog sektora i medija.

Hrvatski

Facebook smanjuje vidljivost medija i brendova

Vlasnik Facebooka Mark Zuckerberg najavio je krupne promjene u načinu funkcioniranja ove društvene mreže koje će se negativno odraziti na sve koji koriste Facebook u poslovne svrhe, poput medija i oglašivača.

Promjene su najavljene, navodno, radi dobrobiti čitatelja ali zapravo iza njih vjerojatno stoji želja da se zaradi još više novca.

Facebook je u četvrtak najavio da mijenja News Feed kako bi veći prioritet dao postovima prijatelja, članova obitelji ili grupe, a na štetu postova medija i oglašivača, piše CNN.

Hrvatski

Oslobođenje preuzima TV1

Sarajevsko Oslobođenje i TV1, kako saznaje Klix.ba, uskoro će postati dio iste medijsko-poslovne grupacije iza koje stoji biznismen Mujo Selimović.

Selimovićeva poslovna grupacija preuzima većinski vlasnički udio od kompanije Euromedia d.o.o. Sarajevo, čime će svoj medijski utjecaj znatno proširiti i na polju elektronskih medija.

Kompaniju Euromedia d.o.o. osnovao je 2013. godine turski partner koji je proteklih godina imao većinski udio u TV1, a u međuvremenu se povukao iz ovog projekta.

Hrvatski