e trgovina

Stiže nova era kupovine – šoping uživo

Kupovina putem društvenih mreža uživo u 2025. zauzet će značajno mjesto u online trgovini. Fenomen, koji kombinira društvenu interakciju s e-trgovinom, postao je nezaobilazan alat za brendove i influencere. 

 

Globalne brojke pokazuju kako live šoping postaje nezaobilazan dio e-trgovine, pri čemu sve veći broj kupaca koristi upravo društvene mreže kao glavne platforme za otkrivanje i kupovinu proizvoda.

Hrvatski

Shein nastavlja svoj uzlazni trend u Europi


Podaci njemačke analitičke firme ECDB otkrivaju tržišta na kojima tri odabrane trgovine brze mode – H&M, Zara i Shein – čine najveći udio neto prodaje među top 100 online modnih trgovina u zemlji.  


Iz podataka je jasno da Shein sve više nadmašuje konkurenciju. Dok su se online prihodi  Zare i H&M-a blago smanjili od 2022., Shein nastavlja svoj uzlazni trend.

Vodeća pozicija ove online firme još je očitija kada se promatra iz paneuropske perspektive.

Hrvatski

Počela izrada Zakona o e-trgovini

Federalno ministarstvo trgovine započelo je izradu Zakona o e-trgovini, čiji je osnovni cilj upravo smanjenje sivog tržišta i zaštita potrošača.  

 

Online trgovanje sve je zastupljenije u Bosni i Hercegovini, a najveći uspon ovaj vid trgovanja doživio je tokom pandemije virusa Covid 19, kada su građani bili spriječeni posjećivati trgovine.

Prednosti koje online kupovina nudi su brojne, od uštede vremena, jednostavnije kupovine, isporuke na kućnu adresu.

Hrvatski