Prodajne vještine

Što najbolji rade drugačije?

Učinkovitost, učinkovitost, učinkovitost!

Prebacivanje fokusa s “nabave robe po najpovoljnijim uvjetima” na “nabavu onoga što se prodaje”!

(“Kada postotak vanjskih promjena na tržištu nadmaši postotak unutarnjih promjena u tvrtki, kraj te tvrtke je blizu!” Jack Welch)

Hrvatski

Aspiracijski proizvod ili proizvod s potpisom

Prošli tjedan slušam jednog političara – koji sjajnih očiju obećava hrvatskoj naciji još intenzivniji razvoj elitnog turizma u Hrvatskoj. Očekivanja su da će tih nekoliko ljetnih mjeseci pokriti sve minuse koji se nakupe tijekom godine u vječno praznoj državnoj kasi.

Govori on o rebrendingu, odnosno promjeni imidža, koji bi nas trebao odmaknuti od slike zemlje za jeftini i masovni turizam (čitaj: nudim sunce i more). Ponosno ističe novi slogan "Croatia Full of Life" („Hrvatska, puna života!“) i Hrvatska 365.

Hrvatski

OVO NIJE PRIČA IZ BAJKE! Tešanj je priča o uspjehu

Tešanj je ime za poslovnu filozofiju u kojoj se uspijeva na nezavisan način, samostalno, bez vanjskih faktora i pomoći države. Tamo ništa nije nemoguće! Svijet je u rasulu, a odrasli ljudi ganjaju Pokemone, zatekavši se čak i u minskim poljima. Drugi, obučeni u klaunove, plaše ljude i ispuštaju neartikulirane zvukove. Za to vrijeme novi američki predsjednik Donald Trump gradi zidove između ljudi, prijeti i ponižava.

Hrvatski