oglašavanje

RADIO REKLAME: 7 tajni uspješnog oglašavanja na radiju

Radijsko oglašavanje. Dvije riječi koje danas redovno koriste samo uspješni lokalni poduzetnici. Mnoge marketing agencije i stručnjaci za oglašavanje tretiraju radio kao zastarjeli medij. Tvrde da je radio medij kojeg je prvo pregazila televizija, a sada i online oglašavanje. Međutim, istina je potpuno drugačija. Prošlo je gotovo stotinu godina od pojave televizije i desetak godina od ozbiljnijeg zamaha online oglašavanja, a radio je uspješniji nego ikad.

Hrvatski

NATIVE ADVERTISING: Neprikriveno prikriveno oglašavanje?!

…u zadnje vrijeme učestala su pitanja i dvojbe, kako pravne tako i eticke naravi, u pogledu “prirodnog oglašavanja” (native advertising) kao jednog od mnogobrojnih pojavnih oblika oglašavanja, osobito u digitalnoj sferi, a koje zadnjih godina ima iznimnu popularnost te visok trend rasta ulaganja!*

I. DEFINIRANJE FENOMENA NATIVE OGLAŠAVANJA

Hrvatski

PROKLETSVO OGLAŠAVANJA: Sada ad blokeri!

Poslije tjednih oglasnih priloga u tisku i daljinskog upravljača kao alata za 'preskakanje' oglasa, sada su tu ad blokeri.

Nedvojbeno su oglasne poruke, oglasi i oglašavanje (kao i drugi oblici tržišnog komuniciranja) od iznimnog utjecaja na stavove i ponašanje potrošača, dakle svakoga od nas. Stoga je oglašavanje, zbog svoje esencijalne uloge (dosegnuti svakog pojedinca i utjecati na njegovo ponašanje na najjeftiniji način) stalno izloženo različitim ocjenama, kritikama, a često i raznorodnim prohibicijama (zabranama i ograničenjima).

Hrvatski

Koji su najbolji Kanali za B2B oglašavanje?

B2B (BUSINESS TO BUSINESS) Strategije i planovi za oglašavanje na internetu su potpuno drugačije prirode i zahtijevaju potpuno drugačiji pristup nego što je to recimo B2C (business to consumer).

Masovno oglašavanje neće donijeti korist u ovom slučaju. Vrlo je bitno odrediti taktiku tj. kako doći do željenih rezultata. U literaturi će te pronaći jako mnogo opcija, međutim neke nisu upotrebljive za naše tržište. Najbolje bi bilo “napasti” tržište sa svih strana, tj. i kroz online ali i offline marketing.

Hrvatski

Kontekstualno oglašavanje je najbolje za male proračune

Zadatak svakog marketara je najoptimalnije potrošiti klijentov novac. Kako bi to učinili potrebno je odrediti ciljeve kampanje, a onda i metode koje ćemo koristiti u oglašavanju. Nekada klijenti imaju percepciju da je bez obzira na sve, najvažnije pojaviti se bezbroj puta na nekim vodećim portalima kao što su Index, Avaz, Bljesak… Istina je da te web portale posjećuje veliki broj ljudi i dobro je da je vaš oglas na tim portalima, međutim kvanitet često puta ne prati i kvalitet.

Hrvatski

Najbolji kanali za uspješno oglašavanje

Često sam se znao zateći u raspravama - koji je kanal najbolji za oglašavanje. Je li to plakat, brošura, letak, Facebook, AdWords… Takve rasprave su promašena tema. Ne postoji najbolji i najgori kanal oglašavanja. Nešto što je dobro za oglašavanje mode, nije možda za hranu, ili za usluge. Puno je parametara koje trebate imati kako biste se odlučili gdje i kako potrošiti novac. Proračuni za oglašavanje su često ograničeni i novcem ali i vremenom trajanja.

Hrvatski

E-MAIL OGLAŠAVANJE: Alat koji trebate koristiti

E-mail pošta je kao i obična pošta. Imate svoj sandučić i adresu gdje vam pristižu pisma, računi, dopisi. Razljuti li vas kada vam oglasni katalozi zatrpaju sandučić?

Oglašavanje je složen posao. Uspjeh jedne tvrtke ne ovisi samo o tome. Jako puno parametara morate ispuniti da biste mogli reći kako uspješno radite svoj posao.

Oglašavanje je samo jedan dio promocije, a e-mail oglašavanje je samo dio sveukupnog oglašavanja. Dakle, jedan mali dio sveukupne priče, koji naravno nije zanemariv ali nije niti presudan.

Hrvatski