Avus

GODIŠNJI RAZGOVORI: Jeste li definirali ciljeve za nadolazeću godinu?

Završetak poslovne godine i početak nove je idealno vrijeme za osvrt na ostvarenje, tj. ispunjenje individualnih i timskih ciljeva zaposlenika za godinu na izmaku, kao i definiranje ciljeva i planova razvoja za nadolazeću godinu.

Ukoliko se ovakvi razgovori provode sustavno i planski, poslodavci imaju kvalitetnije i motiviranije zaposlenike, a ujedno se i pozicioniraju kao poslodavac kod kojeg se razvoj zaposlenika prati i nagrađuje, ako se postavljeni ciljevi ostvaruju sukladno postavljenim kriterijima. 

Hrvatski

Važnost planiranja radnog učinka i razvoja zaposlenika za brendiranje poslodavaca

Nakon što je kroz uspješno proveden postupak selekcije odabran najbolji kandidat za određeno radno mjesto i nakon što je zahvaljujući On-boarding planu uspješno uveden u tvrtku, te savladao sve korake uvođenja u posao, sa zaposlenicima treba sustavno i kontinuirano početi raditi na planiranju i praćenju njihovog radnog učinka, te definiranju njihovog osobnog razvoja i razvoja karijere.

Na taj način su zaposleniku unaprijed jasno komunicirana očekivanja i zna koje sve kompetencije treba usvojiti kako bi napredovao u karijeri.

Hrvatski

Kako kvalitetnom selekcijom doći do najboljih kandidata za zapošljavanje?

Jedno od osnovnih pitanja koje svaki poslodavac može postaviti prilikom selekcije zaposlenika za zapošljavanje je pitanje vjerodostojnosti i točnosti onog što kandidati o sebi napišu u životopisima i molbama za zapošljavanje. 

Usprkos tome, životopisi su i dalje jedan od osnovnih dokumenata od kojih kreću selekcijski postupci.

Hrvatski

Prodajni rezultati su ispod planiranih - Što nam je činiti?

Bliži se polovina godine, prodajni rezultati su ispod očekivanih i planiranih - je li vrijeme za paniku, te koje radnje poduzeti da se spasi što se spasiti može. 

Usprkos uloženom trudu, postavljanju prodajnih planova prema SMART principima i uz najbolju volju voditelja prodaje da bude maksimalno objektivan prilikom preraspodjele prodajnih planova po pojedinim regijama i prodajnim predstavnicima, u B2B prodaji iznenađenja su uvijek moguća i često ih je teško unaprijed predvidjeti.

Hrvatski