Adria Corporate

Kako spriječiti „burn-out“ u prodaji

Svaki uspješan pojedinac i organizacija imaju jasno postavljene ciljeve!

Zašto to svi znamo, a rijetko primjenjujemo? Zastanimo na trenutak i razmislimo na kojem koraku smo pokleknuli.
Sigurno vam se dogodila situacija da ste sve dobro isplanirali, krenuli i ubrzo odustali.

Svakome od nas presudan je taj prijelomni trenutak koji:

a) uvjeri nas da zapravo sve to nema smisla, preteško je, ima još puno do kraja i bolje da se prepustimo i vidimo što će se dogoditi ako ništa ne poduzmemo

ili

Hrvatski

Moć partnerskog odnosa PROIZVOĐAČ-DISTRIBUTER-TRGOVAC

Bez obzira jeste li značajan ili manje značajan igrač na tržištu, ne možete izbjeći nove trendove koje ispred nas postavljaju društvo, razvoj tehnologije i nove generacije. Ne odnosi se to samo na FMCG industriju koja bi nove trendove trebala uočiti i primijeniti prva, nego i na ostale industrije. 

Principali (proizvođači), distributeri i trgovci ključni su faktori za budućnost trgovine, a njihov odnos utječe na kreiranje navika potrošača i gospodarstvo u cjelini. 

Hrvatski