savjeti

Što je to ESG i kako utječe na poslovanje

ESG je akronim od riječi "Enviromental, Social and Governance" (okolišno, društveno i korporativno upravljanje). Označava tri ključna faktora mjerenja održivosti, etičnosti i društveno odgovornog poslovanja tvrtke ili investicije.  

 

Okolišni faktori vezani su uz izravan ili neizravan utjecaj poslovanja na prirodni okoliš (klimatske promjene, zagađivanje okoliša, iskorištavanje prirodnih resursa, odlaganje otpada, energetska učinkovitost...).

Hrvatski

Rukovodeći ljudi u uspješnim bh. kompanijama savjetuju kako odgovoriti na teško pitanje


Razgovori za posao često su prepuni izazova, ali među najtežim pitanjima svakako je ono vezano za visinu plate koju kao budući uposlenik očekujete. Često se ovo pitanje doživljava kao minsko polje gdje svaki korak može biti ključan za ishod intervjua. Mnogi kandidati upravo iz razloga da ostanu u utrci za posao, ponekad u svojim odgovorima iznose nerealna očekivanja; podcjenjuju svoje vrijednosti ili ih precjenjuju.  

Na ovom skliskom terenu moguće je, međutim, samouvjereno se kretati i ne posrnuti, sa dobrom pripremom za intervju.

Undefined

Kako od menadžera napraviti vašeg mentora

Mentori su pravi heroji nečije karijere, ugledate se na njih ili vam pomažu i vode vas u vašem profesionalnom razvoju. Oni mogu biti netko koga već poznajete i s kim biste željeli razvijati komunikaciju. Većina misli kako ima mentore koji su lideri u kompaniji ili bivši suradnici, ali vaš trenutni menadžer također može biti vaš mentor.

 

Undefined

Što trebate znati o "dozvoljenom minusu"?

Dozvoljeni minus je financijski mehanizam koji omogućava vlasnicima tekućih računa, s vremena na vrijeme, potrošiti više novca nego što imaju na računu. 


Dozvoljeni minus je vrsta kredita koja, s jedne strane, pruža određenu fleksibilnost i olakšava upravljanje žurnim troškovima, a s druge, može postati zamka ako se ne koristi odgovorno.

Hrvatski

Kako poboljšati prijenos znanja unutar tvrtke

Postoje strategije koje se mogu primjeniti u programima obuke zaposlenika kako bi im se pomoglo steći samopouzdanje i učinkovito, u svakodnevnim radnim situacijama, primjeniti naučeno. 


Uspješan proces zapošljavanja i program edukacije zaposlenika može biti dugotrajan i skup. Trud i trošak se isplati kada iz procesa izađe učinkovit i produktivan novi član tima.

Hrvatski

Zašto je teško održati koncentraciju i fokus 

 

Neki ljudi imaju zdravstveno stanje koje se naziva poremećaj pažnje i hiperaktivnost (ADHD) zbog kojeg im se lako odvlači pažnja i ometa njihova sposobnost koncentracije. Ali i osim toga, mnogi drugi čimbenici mogu utjecati na koncentraciju i fokus. 

Vaša dob, vaše zdravlje, nedostatak sna, okoliš i emocije igraju važnu ulogu, prenosi Harvard Health Publishing. 

Životne navike također često igraju važnu ulogu. Na primjer:  

- Multi-tasking 

Hrvatski

Kako izabrati svog poslovnog nasljednika

Recimo kako imamo jednu tvrtku. I recimo kako ona ima 5 ili 100 zaposlenih. I ima osnivača koji je to sve od nule napravio, a možda i iz garaže. I gradio i gradio i izgradio. I vodio i upravljao. I sad se malo umorio i želi da se netko drugi prihvati posla, a on malo uživa u plodovima svog napornog rada. Ribari, meditira, putuje ili za početak, u miru popije kavu bez telefonskih poziva.  

 

Tko će me zamijeniti? Dva su slučaja

Hrvatski

Kako izraditi marketinški plan male tvrtke

Marketinški plan jedna je od najbitnijih stavki za uspješno vođenje malih tvrtki, a posebice je važno uključiti planiranje prisustva tvrtke u području digitalnog marketinga.

 

Bez obzira jeste li u procesu pokretanja novog poslovanja ili ga već imate, vjerojatno i sami znate koliko je važna prisutnost vaše tvrtke i branda na Internetu. Povećava ju i činjenica kako se većina vaših kupaca i ciljane skupine nalazi upravo online te se o vašem brendu informiraju putem dostupnih kanala i mreža.

Hrvatski

Sve što trebate znati prije odlaska na razgovor za posao

 

Kako biste se što lakše pripremili za razgovor za posao i izbjegli niz stresnih situacija, potrebno je da unaprijed savladate osnovne vještine koje će vam pomoći da ostavite dobar utisak na intervjuu.

Šta je cilj i kako se pripremiti
Osnovni cilj razgovora za posao jeste da ostavite dobar utisak, te da budete primljeni na posao za koji ste aplicirali.

Jedan od ciljeva trebalo bi da bude i usavršavanje vlastitog predstavljanja, odnosno sticanje samopouzdanja za buduća uspješna konkuriranja.

Undefined

Kako organizirati odnose s javnošću u tvrtkama

Skoro ne postoji tvrtka koja se i sama nije uvjerila u nužnost i potrebu odnosa s javnošću. No, iako se čini kako je većina upoznata s tim pojmom, ne razumiju svi što točno on znači. 

 

Iako mnoge tvrtke shvaćaju kako su odnosi s javnošću ili PR odličan način za izradu marketinške strategije i pristupa tržištu te za unaprjeđenje svoje reputacije na društvenim mrežama, vrlo malo njih zna koja točno područja uključuju odnosi s javnošću i zašto tvrtke ulažu tako puno resursa, vremena i truda kako bi ostale pri vrhu najbolje rangiranih tvrtki.

Hrvatski