greške

5 najčešćih pogrešaka KA managera

Lideri u prodaji obično razmišljaju o prodajnim ciljevima, vole prodaju i „igru“ s kupcima i znaju posložiti prioritete. 

Dobar KA manager ima odličan odnos sa svojim kupcima, redovito prati realizaciju prodaje, sudjeluje u postavljanju planova, redovito je na terenu i odličan je u još puno aktivnosti koje doprinose prodajnim rezultatima.

Ali, ipak ponekad upadne u zamke u koje se često ulovi većina managera. Navesti ćemo 5 najčešćih pogrešaka:

Hrvatski

Najčešće greške u procesu ocjenjivanja zaposlenika prilikom vođenja godišnjih razgovora o učinku

Danas je tvrtkama zaista izazovno pronaći zaposlenika koji je motiviran. Stoga je još važnije da ga, kad pronađe takvog zaposlenika, zadrži što duže u svojim redovima.

Osim za planiranje radnog učinka i razvoja zaposlenika, jasni, otvoreni i konstruktivni godišnji razgovori sa zaposlenicima su važni elementi njihove motivacije i zadovoljstva, a to mogu biti (naravno uz materijalne uvjete) često i ključni elementi za zadržavanje zaposlenika ili njihovo napuštanje tvrtke.

Hrvatski