PUTOVANJA I UGOSTITELJSTVO
Zbunjeni ste: Swissotel, Novotel, Ibis Styles...šta ovi brendovi znače?
Manager.ba/indikator.ba Svijet 13 travnja, 2018

Nedugo nakon što je američki Marriot otvorio dva hotela u Bosni i Hercegovini, a uskoro će i treći u Mostaru, njegov globalni konkurent francuski Accor ekspresno je ušao na bosanskohercegovačko tržište i to masivno. 

AccorHotels ima pod svojim različitim brandovima već četiri hotela u Bosni i Hercegovini. Tarčin Forest &SPA izgrađen je u Hadžićima, potom je uslijedio posao sa hotelom Bristol koji je postao dio poljske Orbis grupe, strateškog partnera Accora i njegovog branda Novotel, a inauguriran je i brand Swissotel kroz franšizu čije se otvaranje očekuje u maju ove godine u objektu Sarajevo City Centera. 
Najnoviji prodor u Bosni i Hercegovini Accor je ostvario ugovorom sa Hotelom Sarajevo, također putem Orbis Hotel Group, koji će tako postati franšizni dio internacionalnog branda ibis Styles. 

Ulazak dvije globalne hotelske grupacije u Bosnu i Hercegovinu potvrda su da naša zemlja kao rastuća turistička destinacija postaje zanimljivo tržište za strane investitore iz reda velikih svjetskih igrača, što je vjetar u leđa daljem pozicioniranju zemlje na turističkoj mapi svijeta. 

Accor sa svojim brendovima vjerovatno izaziva zbunjenost kod onih koji nisu upoznati sa filozofijom poslovanja ove moćne grupacije, te ćemo ih pobliže objasniti. 

Swissôtel hoteli i resorti obično su smješteni tamo gdje gosti žele biti na licu mjesta, a pruža im mogućnost da ostanu u srcu više od 30 najboljih svjetskih lokacija, gdje mogu samostalno istražiti najbolje što svako odredište ima za ponuditi. 
Brand je vjeran svojim švicarskim korijenima, uspješno kombinirajući originalnu švicarsku gostoljubivost s inteligentnim dizajnom i lokalnim štihom. 

Novotel je istorijska i utemeljiteljska marka AccorHotels grupe, pokrenuta još 1967. godine. Hoteli su smješteni u glavnim međunarodnim gradskim središtima, poslovnim okruzima i lučkim odredištima. 
Godine 2015. Novotel je pokrenuo novu filozofiju robne marke: "Modern Easy Living". I dalje podupirući temeljne vrijednosti inovacija, predanost održivom razvoju, visokom i dosljednom nivou kvalitete i velikodušnost prema porodicama, Novotel je dodao emocije u praktičnom aspektu svojih hotela. S revidiranom, fleksibilnijom i intuitivnom ponudom, Novotelovi objekti su se razvili u prijateljske, višenamjenske dnevne prostore za sve. 

Ibis Styles su hoteli ekonomske klase koji se nalaze u središtima gradova i blizu saobraćajnih čvorišta. Mreža ovih hotela razvija se, prvenstveno kroz franšize, a posebno u zemljama u razvoju. 

Novi ibis hotel otvara se svake sedmice - ili čak i češće. U Evropi, ibis je lider u svom tržišnom segmentu - sa 386 hotela i 140.000 soba. 

Video
IVICA JAKIĆ
Od fotografa glazbenih zvijezda do vizionara goriva budućnosti
JELENA ČAČULOVIĆ, WELTPLAST
Tvrtku tretiramo kao dijete u obitelji
PREDRAG ČOVIĆ, PREMIJER ZHŽ
Vratite se ovdje