SVIJET AUTOMOBILA
Zašto bogataši sve više kupuju polovne automobile?
manager.ba/ba.ekapija.ba 29 srpnja, 2021
Izvor fotografije:
ba.ekapija.com

Izgleda da je pandemija promijenila način razmišljanja bogatih vlasnika automobila u poimanje da ne žele mjesecima da čekaju da njihova luksuzna vozila ili superautomobili stignu.

 

Umjesto toga, iako se njihov financijski status uglavnom popravio zahvaljujući manjoj potrošnji tijekom zaključavanja, oni pokazuju veće interes za polovne automobile zbog njihove neposredne dostupnosti, što dovodi do skoka cijena.

Prema tvrdnjama, u lipnju/junu su cijene polovnih automobila porasle za skoro 30% u odnosu na prošlu godinu. Na tržištu polovnih automobila, superautomobili poput limitiranog izdanja McLaren 765LT prodaju se za 40% više od svog originalnog MSRP-a, što pokazuje da ih ljudi žele i žele sada.

Kako je izvjestio Automotive News Europe, Rolls-Royce ima šestomjesečnu listu čekanja za nove narudžbe - iako kompanija navodi da nedostatak mikročipova nije utjecao na proizvodnju.

Neograničene mogućnosti prilagođavanja koje nudi kompanija i mogućnost da novi kupci specificiraju svoje ručno izrađene automobile po svom ukusu, izgleda da više nisu toliko važni, jer se sve više ljudi odlučuje za polovna vozila u netaknutom stanju.

Geri Span, šef komunikacija za Rolls-Royce u Sjevernoj Americi, priznao je da oko 75% njihove prodaje dolazi iz programa Provenance u vlasništvu, što je značajan porast u odnosu na prethodnih 33%.

Kupovinom polovnih Rolls-Royce modela kupci također izbjegavaju amortizaciju - Vraith gubi 20% vrijednosti kada napusti zastupništvo i 40% nakon pet godina vlasništva. I nije samo Rolls-Royce pogođen ovom situacijom. Između 2016. i 2021. godine, suparnička luksuzna marka Bentley zabilježila je rast prodaje polovnih automobila za 53%, dok je prodaja novih automobila porasla za 34% u istom periodu.

Programi u vlasništvu kao što je Ferrari Approved uključuju pažljivu inspekciju u više točaka automobil od strane certficiranih tehničara osiguravajući da je sve u skladu s visokim standardima kompanije.

Također uključuju garanciju i pomoć na putu za veće spokojstvo. Osim što je korisna za kupca polovnih automobila, ova strategija je dobra i za brend. Statistike pokazuju da to dovodi više novih ljudi, pri čemu veliki procenat njih postaje novi kupac automobila za sljedeću kupovinu.

Za luksuzne marke kao što je Bentley, certificirani program u vlasništvu također radi kao ulazna točka za mlađe kupce zbog nižih cijena. Ostaje da se vidi da li će se ovaj trend nastaviti i u budućnosti ili će se postpandemijski svijet vratiti na ono što smo smatrali normalnim.

  • Connect Agencija
  • LRC d.o.o. Sarajevo
  • Euro-Express d.o.o.
  • Connect Agencija
  • Euro-Express d.o.o.
  • LRC d.o.o. Sarajevo
Povezani članci

1

2

Tagovi: