NOVOSTI
VOĆE I POVRĆE: Vanjskotrgovinska komora BiH uvela dva nova besplatna servisa
Manager.ba/akta.ba BiH 30 listopada, 2019
Izvor fotografije:
akta.ba

Vanjskotrgovinska komora BiH je, s ciljem unapređenja poslovanja domaćih kompanija, upotpunila portofolio usluga s dva nova besplatna servisa, koji se odnose na sektor voća i povrća i njihovih prerađevina.

U prvom servisu Komora nudi kompanijama iz BiH regionalnu i europsku bazu distributera, veletrgovaca, uvoznika i prerađivača koji pokrivaju oblast voća i povrća i njihovih prerađevina.

Baza je rađena u suradnji s Njemačkim društvom za međunarodnu suradnju i Komorskim investicijskim forumom, radi pomoći uvezivanja mreže i pronalaženja potencijalnih poslovnih partnera domaćim kompanijama kako u EU, tako i u zemljama Cefta iz ovog sektora, priopćeno je iz Vanjskotrgovinske komore.

"Vanjskotrgovinska komora trenutno može besplatno ponuditi kontakte više od 160 najvećih regionalnih /Albanije, Srbije, Crne Gore, Sjeverne Makedonije, Kosova/ i europskih potencijalnih poslovnih partnera", ističe se u priopćenju.

Drugi servis je pružanje informacija istraživanja za pet tržišta - Austrije, Belgije, Njemačke, Nizozemske i Švedske, iz sektora proizvoda od voća i povrća, uz pomoć platforme Euromonitor/Passporta, koja pruža jedinstven pristup informacijama o analiziranju tržišnog konteksta i prepoznavanja budućih trendova.

U priopćenju se navodi da su trenutno dostupna istraživanja tržišta u pet navedenih zemalja za sljedeće grupe proizvoda - slatki namazi, umacii, preljevi i začini, prerađevine od voća i povrća i pakovana hrana.

"Svaki od izvještaja/istraživanja sadrži osnovne podatke kao što su glavni distributeri/ veletrgovci/ glavni konkurentski brendovi na tržištu i njihov udio, osnovni podaci o obimu prodaje prema kategorijama /vrijednost, obim i trendovi/ za period 2013-2018", pojašnjavaju iz Vanjskotrgovinske komore.

Ovi izvještaji, odnosno istraživanje sadrži i podatke kao što su predviđanja o obimu prodaje prema kategorijama za period 2018-2023, glavni trendovi u potrošnji, način distribucije, perspektive tržišta, pregled konkurencije i slično. 

Povezani članci

1

2

Video
MARIO NENADIĆ, UDRUGA POSLODAVACA FBIH
Parcijalna rješenja ne donose promjene
EMIL BALAVAC, MINSTAR TRGOVINE, TURIZMA I ZAŠTITE OKOLIŠA HNŽ
Prirodni resursi ne smiju biti tu samo za zaradu i masovni turizam
DR. SC. IGOR ŽIVKO
Nameti na plaću su nam daleko veći od onih u okruženju