OLIMPIJADA I MARKETING
Veliki priliku ne propuštaju
Manager Svijet 26 srpnja, 2024

Olimpijske igre, najvažniji sportski događaj na svjetskoj razini, predstavljaju jedinstvenu priliku za predstavljanje kompanija milijardama gledatelja diljem svijeta. Dok sportaši postavljaju nove rekorde i osvajaju medalje, brendovi ulažu ogromne resurse u marketinške kampanje koje prate ovaj spektakl. 

 

Razdoblje kada su oči svijeta usmjerene na jedan događaj, nudi neponovljivu priliku za promociju i stvaranje trajnog utiska. Ali, kako kompanije osmišljavaju svoje strategije, koliko su učinkovite njihove kampanje i koje taktike koriste kako bi privukle pozornost publike? 

Bizlife istražio je snagu i utjecaj marketinških aktivnosti tijekom Olimpijskih igara, analizirajući kako brendovi koriste ovu globalnu platformu za postizanje svojih poslovnih ciljeva.


Nike

Nike je nedavno predstavio svoju najnoviju reklamnu kampanju uoči Igara u Parizu, pod nazivom "Pobjeda nije za svakoga", koju pripovijeda glumac Willem Dafoe, a uključuje razne Nike sportiste među kojima su Giannis Antetokounmpo, Jakob Ingebrigtsen, LeBron James, Sha’Carri Richardson, Vini Jr, Serena Williams and A’ja Wilson.

Dafoe otvara TV reklamu pitanjem "Jesam li loša osoba?" prije nego što navede niz karakternih osobina – jednoumlje, sebičnost, opsesivnost – koje bi se u mnogim okruženjima smatrale negativnim, ali su skoro suštinske za postizanje uspijeha u sportu. Njegove riječi prate slike omiljenih sportaša koji izgledaju, pa, manje nego skromno.


Coca-Cola

Od Coca-Cole smo navikli na emociju, zagrljaje i momenat okupljanja kada je marketing u pitanju, a tako je i u reklami povodom Olimpijskih igara 2024. Iako ideja nije najnovija, strateški se čini ispravnom, Olimpijske igre su ipak događaj na kome obično vidimo dosta zagrljaja.

Kampanja, "Čarobno je kada se svijet spoji", naglašava jedinstvo u razlikama kao dio 96 godina dugog odnosa brenda s Olimpijskim igrama. Reklama je ukorenjena u vjerovanju kako trenuci zajedništva, poput zagrljaja koji dijele sportaši, mogu biti iznimno moćni. Inspirirana je povijesnim primjerima prijateljstva na prošlim Olimpijskim igrama.


P&G

P&G koristi jedinstven pristup olimpijskom marketingu, fokusirajući se na pružanje suštinske potpore iza scene za sportiste tijekom igara. 
Koristeći svojih preko 30 brendova kao što su Pampers, Venus, Gillette i Always koji su aktivni u preko 40 zemalja – P&G zadovoljava potrebe sportaša prije, tijekom i nakon natjecanja.

P&G-ova posvećenost prevazilazi tradicionalno oglašavanje. Zamislite kako izlazite iz zrakoplova i dočeka vas komplet dobrodošlice opskrbljen poznatim P&G proizvodima. U Olimpijskom selu, P&G pruža praktične usluge koje olakšavaju život sportašima.


Samsung

Samsung ima snažno prisustvo u olimpijskom marketingu kao dugogodišnji svjetski olimpijski partner. Za Igre u Parizu 2024. Samsung je predstavio kampanju "Open Always Wins", u skladu sa službenom porukom Olimpijskih i Paraolimpijskih igara u Parizu, promovirajći inkluzivnost i otvorenost.

Pored tradicionalnog oglašavanja, Samsung je strateški postavio banere sa Galaxy Z Flip 5 na popularnim pariskim lokacijama. Ovi položaji osiguravaju visoku vidljivost tijekom Igara, uključujući Paraolimpijske igre, koje se završavaju u rujnu 2024


Deloitte

Deloitte se udružio s Međunarodnim olimpijskim odborom kako bi pokrenuo kampanju "Prvi efekt" , koristeći jedinstven pristup olimpijskom marketingu. Cilj kampanje je redefinirati uspjeh fokusirajući se na trajni utjecaj revolucionarnih dostignuća na Olimpijskim i Paraolimpijskim igrama, a ne samo na broj medalja.

Debitirajući 100 dana prije Igara u Parizu 2024., Prvi efekt je bio vidljivo prikazan na Deloitte-ovim ključnim globalnim tržištima i na digitalnim kanalima MOO-a, uključujući Meta, TikTok i X. Kampanja će se nastaviti tijekom Igara.


LVMH

Luksuzni gigant LVMH daje sve od sebe za Olimpijske igre u Parizu 2024. sa svojom kampanjom "The Rooftops" , koju je režirao Louis de Caunes. Ova kampanja prikazuje magiju Igara u zadivljujućoj pozadini Pariza.

Film prevazilazi sportsko natjecanje pokazujući pariški duh koji pokreće ove sportiste koje sponzorira LVMH. Kampanja uključuje plivače, mačevatelje, prvake u tenisu u invalidskim kolicima, ragbiste i gimnastičare koji treniraju na pariškim krovovima, a kultni spomenici kao što su Ajfelov toranj i Trijumfalna kapija služe kao nijemi svjedoci njihove odlučnosti ostvariti pobjedu.


VISA

Visa, službeni partner za plaćanje Olimpijskih i Paraolimpijskih igara u Parizu 2024, predstavila je svoju kampanju koja promovira događaj diljem Europe. "Podignite svoju igru", koju je kreirao Vayner, predvode olimpijski i paraolimpijski sportaši Team Visa, s ciljem poticanja sviju da slijede svoje strasti.

Kampanja je osmišljena kako bi predstavila misiju brenda uzdići sve, svuda, okupljajući sportaše Team Visa s influencerima generacije Z.


Manager.ba

 

Povezani članci

1

2

Najnovije vijesti
Video
MARIO NENADIĆ, UDRUGA POSLODAVACA FBIH
Parcijalna rješenja ne donose promjene
EMIL BALAVAC, MINSTAR TRGOVINE, TURIZMA I ZAŠTITE OKOLIŠA HNŽ
Prirodni resursi ne smiju biti tu samo za zaradu i masovni turizam
DR. SC. IGOR ŽIVKO
Nameti na plaću su nam daleko veći od onih u okruženju