U Galeriji Biskupijskog centra u Mostaru održana je panel diskusija Razvoj poslovnog turizma u regiji Hercegovina, koju su organizirali Turistička zajednica Grada Mostara i poslovni portal PoslovniTurizam.ba/BH-meetings.com.
Na događaju su sudjelovali stručnjaci iz oblasti turizma i kongresne industrije, koji su istaknuli potencijale Mostara i Hercegovine kao atraktivne destinacije za poslovne događaje, a ravnateljica Turističke zajednice Grada Mostara Elvira Dilberović istaknula je važnost umrežavanja kako bi Mostar mogao dati ozbiljniju ponudu na tržištu poslovnog turizma.
- Ovo je UNESCO zaštićen grad. To je već ulaznica u svijet koju ne trebamo reklamirati. Međutim, to nije dovoljno u turističkom smislu da bismo privukli ozbiljnije partnere. Potrebno je povezivanje, umrežavanje i kreiranje novih smještajnih kapaciteta. Trenutno Mostar može primiti 500 uzvanika za konferencije, ali brojke veće od toga zahtijevaju proširenje - naglasila je Dilberović.
Izrazila je nadu kako će panel donijeti konkretne zaključke i planove za daljnji razvoj ove oblasti.
Panel diskusija bila je prilika javnosti predstaviti projekt PoslovniTurizam.ba/BH-Meetings.com, prvi takve vrste u Bosni i Hercegovini. Projekt okuplja relevantne usluge vezane uz poslovni turizam na jednom mjestu, čime organizatorima, kako domaćim tako i međunarodnim, omogućuje lakše planiranje i realizaciju događaja.
Voditeljica projekta Josipa Terzić-Rezić objasnila je kako su na svom portalu mapirali 40 hotela iz cijele BiH koji imaju vodeće dvorane za poslovne susrete.
- Osim toga, uključili smo i agencije te ostale pružatelje usluga koje su ključne za organizatore poslovnih događaja. Mostar ima ogroman potencijal za razvoj poslovnog turizma, a večerašnji događaj stavlja u fokus Galeriju Biskupijskog centra kao jedan od prostora koji može biti korišten za takve prilike. Svi znaju za hotele, kazališta i ostalo, ali posebni prostori poput ovoga trebaju tek zasjati. Ima ih jako puno – ističe Terzić-Rezić.
Jedan od sudionika panela bio je i direktor Zračne luke Mostar Marko Đuzel koji smatra kako ovakvi događaji mogu znatno doprinijeti razvoju poslovnog turizma u Mostaru i regiji.
- Mostar je dugo bio uspavan, ali dolaskom nove Gradske uprave zadnjih se godina polako budi. Ovakve događaje gledam kao neku vrstu širenja kulture, turizma i informacija o turizmu. Gledajući sa stajališta Zračne luke Mostar, putem ovakvih panela i sličnih događaja širimo i svoje informacije o letovima, novitetima o Zračnoj luci, općenito o turizmu kojem Zračna luka u budućnosti treba biti nositelj – poručio je Đuzel.
Inače, događaj ima i humanitarni karakter jer su organizatori odlučili dio planiranih sredstava za događaj usmjeriti u humanitarne svrhe.
Fena | Manager.ba