Medijska kompanija United Media potpisala je ugovor s Forbesom kojim je planirano pokretanje licenciranih Forbes digitalnih izdanja u BiH, Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji i Crnoj Gori i organiziranje Forbes konferencija i događaja.
"Uzbuđeni smo što ćemo zajedno sa United Media pokrenuti Forbesova izdanja u Adriatic regiji", rekao je Peter Hung iz Forbesa. "Posvećeni smo promoviranju poduzetništva diljem svijeta, a novim izdanjima u Bosni i Hercegovini, Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji i Crnoj Gori značajno ćemo povećati naše prisustvo u Evropi."
"Velika je čast i privilegija surađivati s tako velikom i uglednom kompanijom kao što je Forbes. Ovaj ekskluzivni ugovor je u skladu sa našim strateškim planom o proširenju poslovanja i razvoju novih platformi za naše korisnike. Pokretanje digitalnih izdanja Forbesa u regionu je značajan korak naprijed u ostvarivanju cilja da čitaocima pružimo najnovije vesti i informacije o poslovanju, finansijama i drugim važnim temama. Ovom saradnjom moći ćemo da im ponudimo pristup Forbesovom sadržaju i analizama i uvjereni smo da će ovo donijeti suštinsku promjenu u digitalnom okruženju na teritoriji jugoistočne Evrope", rekla je Aleksandra Subotić, izvršna direktorica United Media.
United Media
United Media je dio United Group. Posluje u osam zemalja i ima 4.200 zaposlenih, a godišnje proizvodi više od 40.000 sati originalnog sadržaja koji vodeći međunarodni operateri distribuiraju na tržište od više od 40 milijuna ljudi.
U svom portfoliju ima 55 televizijskih stanica, od kojih sedam s nacionalnom dozvolom i 30 web portala, kao i šest tiskanih izdanja i pet radio stanica.
Ugovorom je predviđeno, do kraja godine, pokrenuti pet novih Forbes Adria web stranica.
Oni će imati pristup svim Forbes sadržajima, ali će donositi i lokalne priče.
Manager.ba