Mladi poduzetnik iz Novog Sada Sebastian Dudaš predstavlja izvanredan primjer kako generacija Z donosi inovacije i poduzetnički duh. Proizvodom Mamurlek, dodatkom ishrani osmišljenim za ublažavanje posljedica konzumacije alkohola, i uspješnim IT biznisom – Dudaš dokazuje kako strast, inovativnost i upornost mogu nadvladati sve izazove.
"Mamurlek je proizvod nastao iz osobne potrebe. Uočili smo koliko ljudi muku muči s posljedicama konzumacije alkohola i odlučili pronaći rješenje. Mjesecima smo istraživali znanstvene radove, svjesni kako je problem mamurluka iznimno kompleksan. Iako ga nije moguće potpuno eliminirati, razvili smo formulu koja djeluje na više razina – od rješavanja dehidratacije i manjka energije do eliminacije toksina iz alkohola”, objašnjava Sebastian za BizLife.
Biznis br. 1
Dudaš i njegov tim nisu stali samo na razvijanju proizvoda.
"Uz potporu partnerske tvrtke specijalizirane za proizvodnju suplemenata, uspjeli smo osigurati sve potrebne dozvole i odobrenja Ministarstva zdravlja i proizvod plasirati na tržište", ističe.
Tim Mamurleka čine i stručnjaci za marketing, komercijalu i prodaju, a svako od njih doprinosi širenju prepoznatljivosti brenda.
Iako je po obrazovanju diplomac Fakulteta tehničkih znanosti (FTN), Dudaš se ne drži striktno svoje struke.
"U poduzetništvu nije nužno baviti se samo onim za što smo se školovali. Život postaje mnogo zanimljiviji učenjem novih stvari", dodaje, objašnjavajući kako je Mamurlek rezultat upravo takvog razmišljanja.
Proizvodnja dodataka ishrani, posebno specijaliziranih kao što je Mamurlek, nosi svoje izazove. "Naša konkurencija su specijalizirani proizvodi za rješenja mamurluka, ali na tržištu smo među prvima koji uvode ovu novinu korisnicima. Educiramo ih o prednostima Mamurleka i trudimo se stvoriti povjerenje", objašnjava Sebastian, ukazujući na potrebu kontinuiranog ulaganja u marketing i promociju.
Naglašava kako je proizvod dostupan na mamurlek.rs i u preko 200 prodavaonica diljem Srbije. "Proširenje prodajne mreže je prioritet. Radimo na suradnji s lokalnim marketima, apotekama i on-line platformama, dok istovremeno planiramo ulazak na regionalna tržišta", ističe i dodaje kako im je plan, nakon Mamurleka, razviti i "premium" kozmetičke proizvode za muškarce.
Biznis br. 2
Osim Mamurleka, Sebastian vodi i uspješnu IT tvrtku koja razvija IoT rešenja za razne industrije.
"Radimo na projektima za upravljanje parking sustavima, fiskalizaciju na vending mašinama i digitalizaciju infrastrukture hotela. Moj tim čine još dvojica osnivača, stručnjaci u oblastima softvera i hardvera", kaže, naglašavajući kako balansira između dvije potpuno različite grane poslovanja.
Sebastianova priča nije samo inspiracija, već i dokaz kako pripadnici generacije Z donose novu energiju i perspektivu u poslovni svijet. S kombinacijom inovativnosti, prilagodljivosti i poduzetničkog duha, Dudaš i njegov tim postavljaju temelje za buduće generacije.
"Mamurlek je više od proizvoda; to je priča o upornosti, viziji i želji stvoriti nešto korisno", zaključuje Sebastian, šaljući poruku kako mladi poput njega oblikuju budućnost biznisa.
Izvor: Bizlife
Prilagodba: Manager.ba