KOMPANIJE
Tržište higijene u BiH: Saznajte koja je Violetina strategija za održanje liderske pozicije
manager.ba/indikator.ba BiH 23 lipnja, 2020

Kao i ranijih godina pregleda, 2019. godine lokalni igrač Violeta doo i glavni multinacionalni Procter & Gamble doo izborili su se kao vodeći igrači na tržištu finih tkiva i higijene u Bosni i Hercegovini.

 

Negativni utjecaj COVID-19 u 2020. godini prekinuo je dugoročni pozitivni trend rasta tržišta finih tkiva (papirne maramice, toaletni papir, salvete...) i higijenskih proizvoda u Bosni i Hercegovini, pokazuje analiza analitičke kuće Euromonitor, izvještava Indikator.ba.

Iako utjecaj COVID-19 u većini kategorija nije bio posebno negativan, ekonomska recesija koja bi trebala nastupiti tijekom 2020. i 2021. godine može potencijalno poništiti napredak koji je ostvaren u industriji tijekom razdoblja pregleda, navodi Euromonitor.

Kao i ranijih godina pregleda, 2019. godine lokalni igrač Violeta doo i glavni multinacionalni Procter & Gamble doo izborili su se kao vodeći igrači na tržištu finih tkiva i higijene u Bosni i Hercegovini.

Međutim, Violetina strategija smanjenja jediničnih cijena u cijelom asortimanu proizvoda kako bi se efikasnije nadmetala s rivalskim lokalnim i regionalnim robnim markama, te privatnima markama potkopala je potencijal kompanije za rast vrijednosti, dajući prednost kompaniji Procter & Gamble u pogledu vrijednosti za datu cijenu, zaključuje Euromonitor.

Tagovi:
Povezani članci

1

2