SAVJETI
Saznajte kako je njemačka željeznica odličnom digitalnom kampanjom prodala 2 milijuna karata
Manager.ba/hrturizam.hr Svijet 15 siječnja, 2020
Izvor fotografije:
iamexpat.de

Prema podacima agencije Ogilvy Njemačka, kampanja je generirala gotovo 10.000 jedinstvenih personaliziranih slika koje su rezultirale prodajom dva milijuna željezničkih karata, ili povećanjem prihoda od čak 24%.

 

Autor: Goran Rihelj za https://hrturizam.hr/

Prema podacima Njemačke željeznice, 72% Nijemaca za praznike tijekom ljetnih praznika putuje u inozemstvo. Kako da ih “natjeramo” da putuju unutar Njemačke?

To je bio zadatak postavljen pred marketinšku agenciju Ogilvy Njemačka od strane Njemačke željeznice ( Deutsche Bahn ).

Rezultat je bila odlična digitalna kampanja – No Need to Fly – Around the World in Germany.

Tako je u sklopu kampanje Njemačka željeznica upotrijebila fotografije slikovitih njemačkih lokacija koje su slične ili koje se zrcale s poznatim i popularnim stranim turističkim destinacijama, te usporedila destinacije s realnim cijenama putovanjima.

Sve s ciljem kako bi potaknuli Nijemce na odmor u svojoj domovini.

 

Ciljna skupina su bili mladi koji žele putovati i istražuju svoja sljedeća putovanja, a ovo je bila prva samostalna digitalna kampanja DB-a, bez uključivanja i drugih medija, kao što u print ili jumbo plakati.

Tako su posebnim algoritmom i automatiziranim video oglasima u suradnji sa GettyImages uspjeli naći slične fotografije globalnih destinacija, pogotovo onih koje se često koriste na Instagramu, te ih usporedili sa sličnim fotografijama iz Njemačke. Zatim su vještom igrom pokazivali usporedbu najjeftinije cijene leta avionom u stvarnom vremenu od njihove lokacije do odredišta putovanja koje ih zanimaju. S druge strane slike su usporedili cijenu putovanja vlakom u na sličnu destinaciju u Njemačkoj.

Veliki izazov je bio cijelu kapanju uskladiti s GDPR pravilima, a što su uspjeli u direktnoj komunikaciji s Facebookom.

Kampanja je koristila društvene mreže Facebooka i Instagrama gdje su tagirali osobe koje zanimaju putovanja i koji često putuju. Zanimljivo je kako su zahvaljujući tehnologiji i big data podacima Facebooka postigli kako je sve automatizirano, a poseban softwear je u realnom vremenu prikazivao stvarnu najeftiniji cijenu leta aviona prema spomenutim destinacijama.

 

Kao recimo na primjeru Dortumund – Kanada gdje su usporedili slične slike i usporedili cijene. Tako let avionom iz Dortmunda do Canade iznosi 1.400 eura, dok je sličan doživljaj dostupan i u Bavarskoj – i to za samo 19 eura.

Tijekom su u prvih 13 dana kampanje generirali preko 750 jedinstvenih oglasa, a koje su preko Instagrama i Facebooka ciljano prikazivali ciljnoj skupini. Također, preko geo-označavanja na Google tražilici su plasirali iste video oglase ažurirani s cijenama u stvarnom vremenu.

Zanimljivo je kako je kampanja podigla puno pažnje među Nijemcima, jer su bili iznenađeni koje sve ljepote imaju u svojoj Državi, te su sami tražili gdje se nalaze slike krajolika iz Njemačkoj.

Zanimljiva je i psihologija iza cijele priče, naime kampanja je omogućila ljudima zabavan i slikovit odmor zbog kojih njihovi prijatelji zavide, ipak živimo u Instagram svijetu kada pričamo o mlađoj publici, a istovremeno im omogućila da uštede novce i vrijeme.

Naravno, ništa nije slučajno. Istraživanje na temu kako društveni mediji utječu na turizam, Londonske tvrtke za razmjenu valuta WeSwap, otkrili su da 37% mlađe populacije ( od 18 do 34 godina ) kako društvene mreže direktno utječu na odabir mjesta odmora.

Društveni mediji izvor su nadahnuća za putnike, ali mogućnost da feedove društvenih medija napune kvalitetnijim fotografijama, jer isto istraživanje utvrdilo je kako 31% sudionika smatra da je postavljanje fotografija s putovanja jednako važno kao i sam odmor.

Rezultat kampanje je bio impresivan. Prema podacima agencije Ogilvy Njemačka, kampanja je generirala gotovo 10.000 jedinstvenih personaliziranih slika koje su rezultirale prodajom dva milijuna željezničkih karata, ili povećanjem prihoda od čak 24%.


Tagovi:
Video
VIDEO
Maja Miljević: 8 koraka do uspješnog početka biznisa
VIDEO
Kako izgraditi osobni brend - 5 ključnih elemenata
VIDEO
Hrvatska pjevačica otkriva tajnu rasta La Piela za 500 posto u godinu dana