U Sarajevu će se 2. i 3. listopada 2024, održati Sarajevo Marketing Summit, tako će glavni grad BiH, po 11. put zaredom biti centar marketinške industrije i mjesto okupljanja vodećih domaćih, regionalnih, ali i međunarodnih stručnjake iz oblasti marketinga, komunikacija i poslovnog razvoja.
Bit će ovo prilika za sve profesionalce iz industrije da istraže najnovije trendove, tehnologije i inovativne pristupe koji oblikuju moderni marketing.
Ovogodišnja tema - Changing Tomorrow Now, u fokus donosi ubrzane promjene koje trenutno transformiraju marketing i postavljaju nove temelje za budućnost industrije.
Sudionici će imati priliku prisustvovati predavanjima eminentnih govornika, ali i panel diskusijama u kojima će predstavnici najjačih kompanija iz BiH, regije i svijeta, dijeliti svoja iskustva o temama kao što su:
• Oglašavanja u modernom marketingu
• Strategije brendiranja unutar gaming industrije
• Razvoj korisničkog iskustva i brend menadžmenta
Na konferenciji ćete moći poslušati konkretne primjere i case studyje koji će vam pomoći da unaprijedite svoje marketinške strategije, a kroz najavljene panel-diskusije i prezentacije dobit ćete nove ideje za svoje buduće projekte, osiguravajući da vaša kampanja bude inovativna i relevantna u poslovanju.
Osim bogatog programa, Summit pruža posebnu mogućnost networkinga, gdje će učesnici moći razmijeniti ideje, steći nova partnerstva i proširiti svoju mrežu kontakata.
Registracija je otvorena, a zbog velikog interesa preporučujemo da svoje mjesto osigurate na vrijeme.
Za više informacija i kotizaciju, posjetite web stranicu www.marketing-summit.ba
Partner ovogodišnje konferencije je Ministarstvo kulture i sporta KS, zlatni sponzor Telemach, prijatelji projekta: Podravka Grupa, Dr. Oetker, la Bomba, Hercegovina Produkt, EurCompany, Smoki, Violeta, Argeta, Grand, MI99, Mak Zara.
Organizator 11. Sarajevo Marketing Summita je marketinška agencija Altermedia.
PR | Manager.ba