KOMPANIJE
Rekordan izvoz AS Holdinga: Najveći rast ostvario Vispak
Manager.ba/akta.ba BiH 25 veljače, 2020
Izvor fotografije:
akta.ba

Sve članice koje izvoze na ovo zahtjevno tržište ostvarile su rast u odnosu na 2018. godinu, dok je Zlatna Džezva i dalje broj 1 brend u kategoriji tradicionalnih kafa iz Jugoistočne Europe. Kompanije AS Jelah i Oaza su otvorile nova tržišta u zemljama Golfskog zaljeva.

 

AS Holding ostvario je u prošloj godini rekordne rezultate u izvozu. Sa svojom divizijom hrane realizirao je u 2019. godini ukupno povećanje izvoza za 10 posto.

Najveći porast u vrijednosti izvoza na nivou kompanija u odnosu na 2018. godinu napravili su Vispak s 20 posto i Tuzlanska solana s 11 posto. AC Food iz Velike Kladuše imao je manju osnovicu ali zato veći porast od 27 posto, Sprind je ostvario svoje prve izvozne plasmane, dok su Klas, AS Jelah i Oaza realizirali izvozne uspjehe na razini prošle godine.

Trenutni poredak na listi Top 10 najznačajnijih izvoznih brendova AS Holdinga izgleda ovako:

  1. Tuzlanska so,
  2. Zlatna džezva,
  3. Zlatni puder,
  4. Tops,
  5. Klasov somun i ostali pekarski proizvodi,
  6. Maza,
  7. Klasova jufka,
  8. Kent konditoraj,
  9. Oaza,
  10. Vispakove juhe i čorbe.

Tržište Sjedinjenih Američkih Država bilježi najbolji rezultat u posljednje četiri godine.

Sve članice koje izvoze na ovo zahtjevno tržište ostvarile su rast u odnosu na 2018. godinu, dok je Zlatna Džezva i dalje broj 1 brend u kategoriji tradicionalnih kafa iz Jugoistočne Europe. Kompanije AS Jelah i Oaza su otvorile nova tržišta u zemljama Golfskog zaljeva.

Hrvatska ostaje najvažnije tržište u regiji, a prate je Slovenija, Srbija i Makedonija.

Tržište Crne Gore otvoreno je u 2019. godini za Vispak, AC Food, i Oazu.

Od ranije je na tržištu ove susjedne zemlje Klasov Zlatni puder koji je neprikosnoveni lider s najvećim udjelom u kategoriji brašna.

Biskvit Tops je vraćan na tržište Srbije, a pored zemalja regiona fokus u 2020. će biti tržište Njemačke, kao i jačanje pozicija na tržištu SAD-a gdje postoji već izgrađena jaka osnova i mnogo prostora za dalji rast.

“Prošle godine bili smo na sajmu ANUGA u Kölnu, a pripremamo se za ovogodišnji SIAL u Parizu. Bit će to prilika da se cijelom svijetu predstavimo kao respektabilan proizvođač hrane u ovom dijelu Europe. Jačamo naše izvozne kapacitete i pojačavamo fizičko prisustvo naših ljudi na tržištima. U dogledno vrijeme, shodno viziji širenja AS Holdinga van granica BiH, plan je da Holding ima svoja predstavništva po svijetu što će značiti strateški iskorak u daljem jačanju naše izvozne orijentacije. Plan za 2020. godinu je rast izvoza za dodatnih 10 posto. Očekujemo i ukidanje carina za proizvode iz BiH na Kosovu koje je naše tradicionalno izvozno tržište”, kazao je Vedad Halilović direktor izvoza AS Holdinga.

U okviru AS Holdinga posluje 9 izvoznih firmi, i to 7 u diviziji hrane: AC Food, AS Jelah, Oaza, Klas, Solana Tuzla, Sprind i Vispak, te 2 članice u diviziji tekstila: Napredak Tešanj i Fortitudo Travnik. Divizija hrane trenutno izvozi direktno i indirektno u 33 države svijeta na 5 kontinenata.

Povezani članci

1

2

Tagovi:
Video
MIA DRMAĆ
Mostar ima sve šanse za uspjeh
LAFAT
Lider u preradi metala i korištenju alternativnih izvora energije u BiH i regiji
BERBA URANILA
Kakva će vina doći od ovogodišnje berbe?