KOMPANIJE
Prvi hrvatski startup jednorog počeo je iz garaže s dva laptopa
manager.ba/posao.hr Regija 20 studenog, 2020
Izvor fotografije:
posao.hr

Infobip je sagradio IT kampus u Vodnjanu koji se pokazao premalim za nezadrživi rast tvrtke, pa gradi i druga dva u Zagrebu i Sarajevu.

 

Jedno je zajedničko novom valu hrvatskih tehnoloških poduzetnika. Vrlo su jednostavni, žive jednostavno, iako vrlo imućni, to ćete teško primijetiti. Susret s Silviom i Robertom Kutićem, Izabelom Jelenićem, osnivačima Infobipa, upravo je bilo takvo iskustvo za novinara Poslovnog dnevnika.

Riječ je o ljudima koji su usmjereni prema rastu, na put prema vodećem u području mobilnih usluga, komunikacije, u oblaku. Rast, rast i samo rast. Koji je munjevit. Nekako je teško vjerovati da su Silvio i Izabel očekivali ovako nešto kada su s dva laptopa na jednom stolu u pulskom coworkingu počeli razvijati svoje ideje s posuđenim novcem Silviovih i Robertovih roditelja.

To je bilo to za Silvija koji je nakon školovanja počeo u zagrebačkoj Elektri. I izdržao tek jedno jutro. Tamo svoje ideje nije mogao razvijati.

Silvio, Robert i Izabel naprosto u životu rade to što rade, i žele da njihov Infobip u tome bude najbolji.

Najvažniji je svjedok takvog njihovog razmišljanja taj da je njihov Infobip zapravo prva investicija gurnula preko milijardu dolara, do titule jednoroga. Prije toga sve što je zarađeno reinvestirano je, ponovo uloženo natrag u tvrtku. Sve.

Rezultat toga je i prekrasni kampus Pangea u Vodnjanu koji se vrlo ubrzo pokazao premalenim za nezadrživi rast tvrtke koji se sada prenio i u Ameriku. Nastaju novi centri hrvatske megakompanije. Da nije pandemije, već bi se dovršio onaj u Zagrebu, gradi se i jedan u Sarajevu, a onaj u Vodnjanu bio bi uobičajeno živahan.

Infobip danas zapošljava 2400 ljudi u 68 ureda na šest kontinenata. Uber, Burger King, Sberbank, Strava samo su neke od globalnih trgovačkih marki koje koriste usluge Infobipa. I značajno unapređuju svoje poslovanje, a pogotovo iskustvo, odnosno zadovoljstvo, svojih korisnika.

No, stvarni je temelj uspjeha Infobipa inovacija, stalno gledanje unaprijed, razvoj novih tehnologija koje će unaprijediti ponudu i poslovanje tvrtke. Rich Communication Services, RCS, razvija se u suradnji s Googleom, traže se inovativni načini primjene umjetne inteligencije kroz, primjerice, chatbotove.

Članak je u skraćenom izdanju prenesen s portala poslovni.hr

Tagovi:
Povezani članci

1

2

Video
VIDEO
Kako napraviti poslovni plan: Metoda 10 pitanja
VIDEO
Kako pronaći ideje za biznis?
VIDEO
Maja Miljević: 8 koraka do uspješnog početka biznisa