DOMAĆI BRAND
PRIZNANJE: Najbolji kuhari svijeta nagradili Mazu
Manager.ba/akta.ba BiH 29 svibnja, 2020
Izvor fotografije:
akta.ba

Žiri sastavljen od najprofesionalnijih stručnjaka za okuse proizvoda, ovaj mjesec u Briselu testirali su i certificirali 1510 proizvoda iz različitih kategorija iz svih država svijeta. Među testiranim proizvodima našao se i najtraženiji bh. proizvod - lješnjak namaz Maza.

 

Na osnovu rezultata analize Međunarodnog instituta za okus Maza je, u kategoriji slatkih namaza, osvojila nagradu Superior Taste s 3 zvijezde. 

Preko 200 profesionalnih stručnjaka za okus, članova najprestižnijih svjetskih udruženja kuhara i sommeliera, ocijenilo je Mazu visokim ocjenama i na osnovu toga joj je dodijeljena prestižna Superior Taste nagrada. 

"Ovo je jedno od najvećih priznanja za kompaniju AC Food ali i za cijelu domaću privredu. Smatram da naši potrošači i konzumenti Maze mogu biti ponosni da je jedan domaći proizvod dobio izuzetno visoke ocjene najboljih kuhara svijeta. Korištenjem sirovina vrhunske kvalitete dobili smo i kvalitetan proizvod kojim smo se predstavili prestižnom žiriju. Trudili smo se da opravdamo kvalitetu Maze i u tome smo, dobivanjem ove nagrade, uspjeli", istakao je Aldin Islamović, direktor i tehnolog kompanije AC Food.

Koliko je značajno ovo priznanje za jedan domaći brend govori i činjenica da žiri sačinjava preko 200 neovisnih članova stručnjaka, da suci dolaze iz preko 20 zemalja svijeta i da su pomno birani na osnovu njihovog iskustva u testiranju proizvoda.

Članovi žirija uključuju mnoge „Sommeliers & chefove“ iz Michelinovih restorana sa zvjezdama poput El Bulli (Španjolska) ili Le Jules Vernes (Francuska), najboljih kuhara iz različitih europskih zemalja, poput Italije, Španjolske, Portugala, Belgije, Nizozemske, Mađarske itd. , ... 

"Nakon što smo prošle godine za Mazu na Sarajevo Business Forumu osvojili priznanje za Inovaciju godine u BIH, ovo priznanje Superior Taste Award s 3 zvjezdice, najveća je ocjena i potvrda struke i najpoznatijih svjetskih kuhara i somelijera za fantastični okus Maze u internacionalnoj konkurenciji", izjavio je Ethem Numić, direktor Direkcije za marketing i razvoj AS Holdinga.

Proizvodi su testirani "na slijepo", što znači da kušači nisu znali imena niti porijeklo proizvoda.

Svi su dobili kratki opis kategorije proizvoda, a  ocjenjivali su ga prema svojoj organoleptičkoj kvaliteti sljedeći pristup temeljen na 5 međunarodnih kriterija hedonističke senzorne analize (AFNOR XP V09A standardi): prvi dojam, vid, miris, okus, tekstura (hrana) ili konačno osjećanje (za pića). 

Tagovi:
Povezani članci

1

2

Video
VIDEO
Hrvatska pjevačica otkriva tajnu rasta La Piela za 500 posto u godinu dana
VIDEO
Mate Rimac: Poznat mi je osjećaj kad puno radiš, a ne znaš hoće li firma preživjeti do idućeg tjedna
VIDEO
Život je igra! Kako pobijediti? | Velimir Srića | TEDxUniversityofZagreb