SAVJETI
Ove vještine menadžera zaposlenici najviše cijene
manager.ba/bonitet.com 24 siječnja, 2023

Upravljanje ljudima nije lahak posao. Također, raditi za druge i biti podređen traži trud i određene kvalitete. Reklo bi se da su potrebe i jednih i drugih individualne, ali nauka se odavno uplela u ovakve odnose i uspostavljena su određena pravila za koja se zna da većini donose dobro.

 

Šta nauka kaže za trenutnu poslovnu atmosferu? Za koga ljudi danas žele da rade?

 

Šta ljudi danas traže?

Prošle godine su objavljeni rezultati velikog istraživanja upravo sa ciljem da se zaposleni izjasne i kažu za koga žele da rade. Tačnije, kakav mora da bude njihov nadređeni da bi se svrstao u kategoriju poželjnog.

Dominik Meklaflin je u okviru svoje studije objelodanio i rezultate ovog istraživanja. Za sve koji vole sistematizacije i traže preciznost, rezultati su jasno pokazali da većina zaposlenih visoko cijeni ove četiri menadžerske osobine ili kvaliteta:

- Pouzdanost

- Kreiranje okruženja u kome se uči

- Briga za ljude

- Sklonost ka uključivanju tima u donošenje odluka

 

Vezani tekst:

KAKAV TREBA BITI LIDER NOVE GENERACIJE: Evo što misle zaposlenici i direktori

Kako biti uistinu nezaboravan lider?

Najbolji savjet

Pouzdanost ili povjerenje je na prvom mjestu na listi najtraženijih liderskih osobina. Ako ste menadžer u koga njegovi ljudi imaju povjerenja, ako se uzdaju u vas iako ne znate sve i nemate uvijek odgovor na svako pitanje, sigurno ste jedan od omiljenih. Sa vama ljudi žele da rade. I ne samo da žele, već su daleko produktivniji i spremniji da daju doprinos razvijanju posla. Može se reći da su na kraju i sretniji.

Po riječima Meklaflina, najbolji savjet menadžerima je da svom timu otkriju ko se krije iza njihovog imena, zvanja i funkcije. „I, uvijek je bolje da kažete ’nisam siguran, ali saznaću’, nego da dajete brze odgovore koji će se ispostaviti kao pogrešni“, napisao je Meklaflin.

Sa obje noge na zemlji

Zanimljivo je koliko ljudi visoko cijene poslovnu atmosferu u kojoj je greška sasvim u redu i tretira se kao prilika da se uči, a ne prilika da se kažnjava. A, prije svega, ljudi cijene kada drugi bez problema prizna da je pogriješio, da je čovjek kao i ostali.

Ukratko, ovo istraživanje je potvrdilo da zaposleni izuzetno cijene menadžere koji su ’sa obje noge na zemlji’ i koji su iskreni.

Također, ako kao menadžer javno priznate da je neki prijedlog odlična ideja, dobićete mnogo pluseva. Još ako pri tom namijenite i nagrade za tvorce ovakvih ideja, bićete veoma visoko kotirani i poželjni kao menadžer. Nagrade ne moraju da budu skupe ili ekskluzivne. Poklon kartice, ručak, plaćena edukacija ili podrška za unaprjeđenje uradiće i veliki motivacioni posao.

Nesebičnost

Jedan od ključnih odgovora na pitanje ’Za kakvog menadžera želite da radite?’ je: ’Nesebičnog.’

Briga za ljude je neprocjenjiva. Ako kao menadžer razmišljate o potrebama svojih ljudi, ako se istinski brinete da se kao pojedinci na najbolji način uklope u sistem, na pravom ste putu da vam vaš tim bude naklonjen i vjeran. Ako ste istinski zainteresirani i za profesionalni napredak svakog člana tima, za obuke i edukacije, pokazalo se da će vam biti uzvraćeno i zadovoljstvom ljudi i dobrim poslovnim rezultatima. Šta vam više treba?

Samo otvoreno

Jedan od najboljih savjeta koji možete dobiti je da uključite svoje ljude u proces odlučivanja što je više moguće. Ova vrsta otvorenostislušanja i uvažavanja mišljenja ljudi sa kojima radite, sazidaće odnos povjerenja i vidjećete nevjerovatne pozitivne promjene. Prvo što će izaći na površinu je zadovoljstvo zaposlenih što poslom, što vašim odnosom i atmosferom.

Najbolja vijest je da se svi ovi pomenuti kvaliteti mogu svjesno razvijati. Ne treba vam poseban talenat. Za početak vam treba da ih uvijek imate na umu, svakog dana, cijelog dana.

 

- bonitet.com/manager.ba

Video
Specijalna bolnica Sv. Katarina
Iskustvo pacijenta – prevencija iznenadne srčane smrti
Specijalna bolnica Sv. Katarina
Centar za bolesti kralježnice - PLDD i kirurgija perifernih živaca
Specijalna bolnica Sv. Katarina
Dječja ortopedija – iskustvo pacijenta