ENTRIO PLATFORMA
Ostvarena najveća investicija u ticketing industriji u SEE regiji
Manager Regija 24 lipnja, 2024
Izvor fotografije:
Denis Sabolović, Berislav Marszalek, Sonja Trajanovski Marszalek, Slaven Kordić, Nikola Kličko, foto by Domagoj Kunić

Entrio Platforma osigurala je stratešku investiciju u vrijednosti većoj od 9 milijuna eura od strane Invera Equity Partnera. Tako je ostvaren najveći investicijski ciklus u historiji industrije prodaje ulaznica u Jugoistočnoj Europi. 


Osnivač i CEO Entrio platforme, Berislav Marszalek, povodom investicije izjavio je: „Saradnja s Invera Equity Partnerima rezultirat će značajnim rastom platforme Entrio u svim segmentima poslovanja, jačanjem pozicije na postojećim tržištima te otvaranjem novih inostranih tržišta. Investiciju ćemo koristiti za razvoj novih proizvoda i usluga fokusiranih na povećanje prodajnih rezultata naših organizatora događaja, kao i na personaliziranu ponudu relevantnih događaja za kupce ulaznica. Usmjerit ćemo se na segment najvećih koncerata, ali i segment sporta, pozorišta, konferencija, muzeja i atrakcija. Nama kao i Inveri EP, uz snažan rast, prioritet je zadržati i nastaviti razvijati izvrsnu organizacijsku kulturu unutar Entrio tima koju smo gradili zadnjih 13 godina.“

Platforma Entrio osnovana je 2011. godine kao odgovor na potrebu za jednostavnijim i modernijim načinom prodaje i kupovine ulaznica. Danas je Entrio vodeća event platforma u regiji, poslujući na tri tržišta: Hrvatske, Slovenije te Bosne i Hercegovine.  

Denis Sabolović, Investment Manager Invera Equity Partneri, nadovezao se:
„Invera EP će kroz snažnu dokapitalizaciju investirati u Entrio te podržati firmu u daljnjem rastu i razvoju, a operativno vodstvo, s punim povjerenjem ostaje pod postojećom Upravom: Berislavom Marszalekom i Sonjom Trajanovski Marszalek. Ovo je četvrta Investicija Invere EP, uz Muzej Iluzija, Marles i Kompare. Entrio dijeli zajednički nazivnik s ostatkom našeg portfolija kao snažan B2C brend s iznimnim potencijalom za skaliranje, što je jedna od naših ekspertiza. Naše iskustvo u skaliranju takvih koncepata već je donijelo odlične rezultate na postojećim investicijama; isti ishod očekujemo i kod Entrija.“

Entrio platforma već treću godinu zaredom udvostručuje svoje prihode. U 2023. godini prodali su više od milion ulaznica ukupne vrijednosti veće od 16 miliona eura za preko 3.000 događaja, a što je ujedno rekordni rezultat u historiji platforme. Od osnivanja platforme, ovo je četvrta te najznačajnija investicija.


PR | Manager.ba

Povezani članci

1

Video
ANER KRUŠKONJA, OBRTNIČKA KOMORA HNŽ
Koliko se danas isplati biti obrtnik
DAMIR UZUNOVIĆ, BUYBOOK
Mi smo išli naopačke
JASMIN BADŽAK, EUROSJAJ
Moj radni dan traje 24 sata, ali uživam u svom poslu!