Upravo je odabirom visokovrijednih prirodnih materijala europskog porijekla, kao i praćenjem svjetskih modnih trendova, prilagođeni potrebama kupaca, kompanija uspjela izgraditi prepoznatljiv imidž, te prije svega kvalitetom pronaći put do kupaca širom svijeta.
Kompanija “Alma Ras” počela je da radi u Olovu prije 23 godine. Simbolično je osnovana 8. ožujka/marta 1998, na Dan žena i od tada slovi za nezaobilazno mjesto ljubitelja kvalitetnog finog donjeg rublja i spavaćeg programa.
PODRŠKA
U protekle 23 godine “Alma Ras” bilježi konstantan rast i razvoj, i od male obiteljske radionice narasla je do brenda lidera tekstilne industrije u BiH koji danas upošljava 1.287 radnika, od kojih su većina žene, u šest proizvodnih pogona (Olovo, Visoko, Vareš, Careva Ćuprija, Bosanski Petrovac i Srebrenica).
Bilo nam je zadovoljstvo podržati i žensku košarkašku reprezentaciju BiH na Eurobasketu i njihovom putu ka vrhunskim rezultatima, kaže Rasim Memagić.
“Alma Ras” uz ogroman trud i rad svojih zaposlenika postala je jedna od najpoznatijih kompanija u Bosni i Hercegovini sa širokom distributivnom mrežom, a kako su nam kazali čelni ljudi ove kompanije, koju uspješno vodi Rasim Memagić, širenje na nova tržišta i razvoj prodajne mreže u BiH, ali i regiji, jedan je od prioriteta.
Pažljivim plasmanom brendova uz BiH uspjeli su osvojiti i kupce na tržištima kako regije, od Crne Gore, Makedonije, Kosova, Slovenije, tako i Europe od Njemačke do Danske.
Svoju poziciju kompanija je stvarala isključivo zahvaljujući visokom stupnju kvalitete i prepoznatljivom imidžu. Upravo je odabirom visokovrijednih prirodnih materijala europskog porijekla, kao i praćenjem svjetskih modnih trendova, prilagođeni potrebama kupaca, kompanija uspjela izgraditi prepoznatljiv imidž, te prije svega kvalitetom pronaći put do kupaca širom svijeta.
- Kada je u pitanju društvena odgovornost, nastojimo biti podrška različitim kolektivima širom BiH. Ove godine smo pokrenuli ekoprojekt Zaštitimo našu okolinu te putem javnog poziva pozvali, a potom i osigurali sredstva za implementaciju tri projekta značajna za zaštitu životne sredine. Bilo nam je zadovoljstvo podržati i žensku košarkašku reprezentaciju BiH na Eurobasketu i njihovom putu ka vrhunskim rezultatima, rekao je Rasim Memagić, izvršni direktor “Alme Ras”.
Kako su nam kazali tijekom obilaska pogona ove kompanije, jedna od njihovih ključnih politika poslovanja jeste briga o uposlenicima, zadovoljstvu radnika, ali i kupaca.
Stoga kada je u pitanju dizajn, kreativni tim kompanije “Alma Ras” uvijek, kako naglašavaju, inspiriraju žena i situacije u kojima se ona svakodnevno nalazi. Uz žensku kolekciju značajan dio proizvodnje čini i muški brend Manners, a nisu zaboravljeni ni najmlađi kojima je posvećena posebna linija AR Kids. Navedeni brendovi zastupljeni su u maloprodajnim “Alma Ras” i Manners buticima, dok kupci u većim trgovačkim lancima i šoping-centrima mogu naći brend AR Family.
U kampanjama su surađivali s Amrom Džeko, Sarah Čerkez, Džejlom Glavović, Bojanom Krsmanović i brojnim drugim.
TRADICIJA
- Ispunjavamo naše poslovne ciljeve i zahvaljujući rukovodstvu i kvaliteti naših proizvoda iz godine u godinu rastemo. Sad je to već porodica od skoro 1.300 uposlenika. Posebno smo ponosni jer u kontinuitetu ostvarujemo pozitivne rezultate i u prilici smo da s našim uposlenicima uživamo u njihovim blagodatima, objasnio je Memagić.
Rođendanski poklon za Amelu Muftić / Muhamed Tunović U jednom momentu dok smo prolazili šivaonicom, čuo se aplauz. Kolegice i kolege prilazili su jednoj od djevojaka i čestitali joj rođendan. Radi se o Ameli Muftić, koja je već godinama dio ovog kolektiva. Kompanija “Alma Ras” Olovo izgrađena je na temelju obiteljske tradicije, bogatog dugogodišnjeg iskustva i jasne vizije razvoja kvalitetnog domaćeg brenda, a kako kažu, nastojaće i u budućnosti da sačuvaju povjerenje kupaca koje grade već 23 godine.