Kartice, pametni telefoni i drugi digitalni načini plaćanja postaju sve popularniji, a potražnja za gotovinom opada, osobito među mlađim kupcima.
Njemačka Raiffeisenbank Hochtaunus banka zatvara svoje poslovnice. Odluku su donijeli prateći poslovanje i ponašanje svojih klijenata, koji zahvaljujući napredovanju digitalne tehnologije drastično mjenjaju svoje navike poslovanja s bankama. Popularnost gotovine nije opala, ali je opala potražnja za gotovinom u samim poslovnicama. Iz ove njemačke banke obznanili su kako su banku u prosjeku posjećivala dva klijenta po satu.
No, zatvaranje poslovnica u Njemačkoj neće utjecati na ponudu gotovine.
Suradnjom s trgovačkim lancima kao što su Rewe, Penny i dm banka planira izaći u susret svojim klijentima. Klijenti i dalje mogu podizati gotovinu, ali ne više u tipičnom bankarskom okruženju ("na šalteru").
Magazin Fenix piše kako bi druge banke mogle slijediti njihov primjer.
Studija koju je proveo McKinsey & Company pokazuje kako opskrba gotovinom košta banke oko 2 milijarde eura godišnje, uključujući troškove 55.000 bankomata diljem zemlje.
Kartice, pametni telefoni i drugi digitalni načini plaćanja postaju sve popularniji, a potražnja za gotovinom opada, osobito među mlađim kupcima.
Raiffeisenbank Hochtaunus vjerojatno će biti samo prva u nizu banaka koje su se odlučile na zatvaranje tradicionalnih poslovnica u korist digitalnih i učinkovitijih rješenja.
Manager.ba