KOMPANIJE
NINA BIJEDIĆ-MUJANOVIĆ: Vispak ide u osvajanje novih tržišta
Manager.ba/Akta.ba BiH 06 studenog, 2017

Prehrembena industrija Vispak d.d. jedna je od najznačanijih kompanija koja se bavi proizvodnjom hrane u Bosni i Hercegovini. Ove godine Vispak slavi svoj 45. rođendan. U proteklom periodu kompanija bilježi kontinuitet u rastu učešća kako na domaćem tako i na inozemnim tržištima.

Prije nekoliko mjeseci na čelo kompanije Odlukom Nadzornog odbora Vispaka je došla Nina Bijedić-Mujanović. Funkcija direktorice joj je povjerena nakon što je svoje sposobnosti dokazala kao brand menadžerica Zlatne džezve. U razgovoru za poslovni portal Akta.ba Bijedić-Mujanović govori o razvoju novih proizvoda i praćenju novih trendova.

ZLATNA DŽEZVA NAJZNAČAJNIJI BH BREND

ŠtO za Vas predstavlja fukcija direktorice Vispaka obavezu ili odgovornost?

Smatram velikom čašću odluku Nadzornog odbora Vispaka da me imenuje direktorom ove kompanije. Dodatno, za mene je velika čast što je moje imenovanje bilo prijedlog ranijeg direktora kompanije Vispak, a sadašnjeg predsjednika Uprave AS Holding Rusmira Hrvića, koji je definitivno jedan od najvećih menadžera ne samo u BiH nego i u regiji. Kada dobijete povjerenje čelnih ljudi AS Grupacije, koja ima veliki značaj za razvoj Bosne i Hercegovine, onda odgovornost koja sa tim dolazi prihvatate kao svoju obavezu i trudite se da date maksimum kako biste doprinijeli pozitivnoj priči koja se razvija u ovoj grupaciji.

Prije dolaska na poziciju direktorice radili ste na poziciji brand managera u istoj kompaniji. Koliko Vam je ovo radno mjesto pomoglo da sazrijete u poslovnom smislu?

Nakon mog desetogodišnjeg radnog iskustva na rukovodećim poslovima u sektoru usluga, ušla sam u tim Vispaka kao brand menadžer Zlatne džezve. Zlatna džezva je jedan od najznačajnij brendova u Bosni i Hercegovini, tako da ova pozicija nosi veliku odgovornost ne samo prema Upravi nego i prema potrošačima, koji već dugi niz godina izražavaju najveću lojalnost baš ovom brendu u kategoriji mljevenih kafa u BiH. Ovo je veoma dinamičan posao, koji svakoga dana nudi niz novih izazova i mogućnosti. Uspjeh svake komapnije zasigurno leži u njenom usmjerenju na zadovoljstvo krajnjeg potrošača, a pozicija brend menadžera zahtjeva da u fokus svog djelovanja stavljate isključivo potrošače.

Da li planirate pokretanje nekih novih proizvoda, pošto su dosadašnji poput Begove čorbe, Laganini, Tajtne, Tiru-Liru ostvarile zavidan uspjeh?

Razvoj novih proizvoda, praćenje novih trendova i potreba potrošača u dosadašnjem poslovanju, kao i kontinuitet u kvalitetu su Vispak doveli na poziciju vodeće prehrambene industrije. Naše usmjerenje prema potrošaču zahtijeva da razvojem noviteta ostvarimo očekivanja potrošača i svoju poziciju dodatno učvrstimo na tržištu. Jedan od najtežih, ali i najizazovnijih poslova koji se rade jeste svakako razvoj novih proizvoda koji daju dodatni podstrek i motivaciju cijelom timu.

S obzirom da na tržištu BiH svakodnevno dešavaju promjene kada je u pitanju prehrambena industrija, da li već imate neku novu viziju razvoja?

Najznačajniji faktor je tim koji stoji iza priče uspjeha Vispaka. Tržište je danas veoma dinamično i zahtjeva od nas da mu se velikom brzinom prilagođavamo. Vispak ima vrhunski tim u svim sektorima, ne samo unutar samog Vispaka nego i kada govorimo o distributerima posebno na domaćem, ali i na inozemnim tržištima. Vispak će nastaviti sa jačanjem tima, kroz interni razvoj i angažman novih ljudi a što će našoj kompaniji omogućiti da nastavi sa ovim tempom rasta i razvoja.

"TIM" JE NAJZNAČAJNIJI ADUT VISPAKA

Koji su Vispakovi aduti?

Već sam kazala da je tim jedan od najznačajnih aduta, dodala bih još i kvalitet iza kojeg taj isti tim stoji, kompetentnost i dosljednost u autentičnosti koju je Vispak razvio kroz svoje brendove.

Prisutni ste u 27 zemalja svijeta, svake godine kompanija ostvaruje sve veću dobit. Koji su Vam dalji planovi? Idete li u osvajanje novih tržišta, novih poslovni uspjeha?

Potvrda našeg kvaliteta je naše prisustvo u 27 zemalja širom svijeta. To je dodatni motiv da nastavimo sa osvajanjem novih tržišta, te da našim pozicioniranjem na inozemnim tržištima utičemo i na unaprjeđenje imidža naše domovine u svijetu. Naši brendovi su ocijenjeni kao ambasadori Bosne i Hercegovine u svijetu. Neskromno je reći da postoji veliki interes za naše proizvode van Bosne i Hercegovine. Za njihovu prezentaciju krajnjim potrošačima na inozemnim tržištima potrebno je uložiti mnogo truda. Prilike koje nam se nude ćemo svakako iskorisiti i potvrditi se na tržištima gdje smo već prisutni, ali i osvajati nova.

"VISPAK" - POKRETAČ NOVIH TRENDOVA U BIH

Kako vidite Vaš lični razvoj, kao i razvoj kompanije u narednih pet godina?

S obzirom na činjenicu da sam ja iz privatnih razloga veoma emotivno vezana za Vispak, razvoj Vispaka je za mene vrlo osobne naravi. U narednom periodu ćemo nastaviti sa intenzivnim radom na razvoju svih kategorija iz asortimana Vispaka, te ćemo tražiti nove prilike u razvoju podkategorija. Vjerujem da samo intenzivnim radom možete očekivati rezultate i da niko nije predodređen za njih.

Vispak se već nameće kao pokretač novih trendova u našoj zemlji. Viber stickeri, hologram džezve su projekti koji su pokazali da i u suvremenom trenutku znamo ostati autentični i dosljedni. Novi projekti, koji su u pripremi daju nam dovoljno razloga da čvrsto vjerujemo da će Vispak nastaviti putem uspjeha.