KOMPANIJE
Nestlé objavio rezultate za prvu polovinu 2020. godine
manager.ba BiH 30 srpnja, 2020

Nestlé je danas predstavio svoje polugodišnje rezultate, koji ukazuju da kompanija nastavlja isporučivati čvrst organski rast, te poboljšane marže u prvoj polovini godine.

 

Rezultate donosimo u nastavku:  

•    Organski rast dostigao je 2,8 %, sa stvarnim unutarnjim rastom od 2,6% i rastom cijena od 0,2%. Rast je podržan održivim zamahom u obje Amerike, poduzećima Purina PetCare i Nestlé Health Science. 
•    Prodaje dijelova poslovanja i devizno poslovanje smanjili su prodaju za 12,3%. Ukupna prodaja smanjila se za 9,5% i iznosi 41,2 milijarde CHF (prva polovica u 2019. godini: 45,5 milijardi CHF).
•    Interno usklađena profitna marža (UTOP) postigla je 17,4%, što je porast za 30 baznih bodova. Profitna marža (TOP) povećala se za 140 baznih bodova na 16,9 %. 
•    Zarade po dionici povećale su se za 22,2%, te sada iznose 2,06 CHF na temelju izvještavanja. Usklađena zarada po dionici porasla je za 0,5% u stalnoj valuti i smanjila se za 5,9% na temelju izvještavanja na 2,01 CHF. 
•    Slobodni novčani tok smanjio se za 19,1%, te sada iznosi 3,3 milijuna CHF, uglavnom zbog odgođene isplate dividendi od povezanog društva i niže iskazane prodaje. 
•    Upravljanje portfolijem odvija se po planu. Nestlé društvo istražuje strateške mogućnosti, uključujući moguću prodaju dijelova poslovanja s vodom u Sjevernoj Americi i poslovanja s mlijekom od kikirikija, Yinlu, te konzerviranom rižinom kašom u Kini. Isto tako, Nestlé društvo dovršilo je prodaju udjela od 60% u poslovanju brendom suhomesnatih proizvoda Herta (hladni naresci i mesne prerađevine) društvu Casa Tarradellas. 
•    Perspektiva za 2020. godinu: očekuje se cjelogodišnji organski rast prodaje između 2% i 3%. Očekuje se poboljšanje interno usklađene profitne marže. Očekuje se porast temeljne zarade po dionici u stalnoj valuti i učinkovitosti kapitala. Ove se smjernice temelje na trenutnim saznanjima o razvoju pandemije COVID-19 i ne predviđaju nikakva značajna pogoršanja na temelju postojećih uvjeta. 

Mark Schneider, glavni izvršni direktor kompanije Nestlé, izjavio je: „Pandemija COVID-19 i dalje utječe na ljude u cijelom svijetu. Podržavamo sve one koji su pogođeni i predano pomažemo gdje je to moguće. Htio bih se zahvaliti svakom članu Nestlé tima na njihovoj predanosti i napornom radu u ovim nevjerojatnim izazovima. Naši prioriteti su i dalje isti; očuvati sigurnost naših ljudi, osigurati neprekidnu opskrbu neophodne hrane i pića potrošačima, te brinuti za naše zajednice i poslovne partnere financijskom i nenovčanom podrškom. Nestlé i dalje odolijeva, unatoč okolini koja se brzo mijenja i nastavlja isporučivati čvrst organski rast, te poboljšane marže u prvoj polovici. Navedeni rezultati dokazuju spremnost našeg poslovanja i snagu našeg raznovrsnog portfolija na svim geografskim područjima, kategorijama proizvoda i kanalima. Uz ponašanje potrošača koje se mijenja brže nego ikad prije, prilagođavamo se ovoj novoj stvarnosti osnažujući inovacije i iskorištavajući svoje digitalne sposobnosti. Naši angažirani timovi i njihova predanost isporuci poslovnih rezultat,a dok pokreću napredak na temelju naših društvenih i ekoloških obaveza, je ono što nas iz dana u dan čini snažnijim.“

Tagovi:
Povezani članci

1

2

Video
VIDEO
Kako izgraditi osobni brend - 5 ključnih elemenata
VIDEO
Hrvatska pjevačica otkriva tajnu rasta La Piela za 500 posto u godinu dana
VIDEO
Mate Rimac: Poznat mi je osjećaj kad puno radiš, a ne znaš hoće li firma preživjeti do idućeg tjedna