SINONIM ZA BRČKO
NATAŠA PUCAR: Kako je BIMAL postao sinonim za uspješnost?
Manager.ba/Poslovnenovine.ba BiH 19 srpnja, 2018
Izvor fotografije:
Poslovne novine

U Bosni i Hercegovini postoje pozitivne i uspješne kompanije – i to one uspješno privatizirane. Pokazuje to i primjer kompanije BIMAL.

Velika razvojna faza ove kompanije podrazumijevala je proširenje proizvodnih i tržišnih kapaciteta, te uključivala akvizicije i investicije u široj regiji.

Konstantno ulaganje u kvalitetu, na kojoj menadžment kompanije inzistira od početka, ključ je uspjeha i pozicioniranja u vrh najtraženijih brendova ove vrste.

Za portal Poslovnih novina govorila je Nataša Pucar, direktorica korporativnih komunikacija STUDEN Holdinga.

 

Nedavno ste izabrani za najpoženjijeg poslodavca u prehrambenom sektoru. Koliko Vam to znači u poslovanju?

 

Jasna vizija u kombinaciji sa dobro postavljenom strategijom poslovanja omogućila nam je da izgradimo reputaciju najpoželjnijeg poslodavca u domaćem prehrambenom sektoru.

Ova nagrada je definitivno potvrdila naš dobro utemeljen model poslovanja što je zajednički rezultat svih zaposlenih u kompaniji BIMAL.

U poslovnom svijetu, privlačnost kompanije na tržištu svakako je bazirana na dostignućima i beneficijama koje suradnja sa datom firmom donosi.

Stoga, mi iz kompanije BIMAL smo ponosni što nas rezultati različitih biznis analiza iz godine u godinu svrstavaju u sami vrh uspješnosti.

 

 

Koliko ste zadovoljni rezultatima u prošloj godini i na šta ste posebno ponosni?

 

Da, s pravom možemo reći da je prošla godina za nas bila uspješna poslovna godina.

Iako je domaće tržište nepredvidivo, a uvjeti svakog trenutka mogu biti izmijenjeni, BIMAL je i dalje tržišni lider kada je u pitanju jestivo ulje.

Poslovni rezultati svakako proističu iz veoma značajne prednosti, a to je naše poslovanje u okviru međunarodne poslovne grupe STUDEN Holding u čijem sastavu radi više od 30 kompanija u svijetu.

U obimu poslovanja koji posjeduje naša fabrika za proizvodnju jestivog ulja u Brčkom, teško je izdvojiti rezultat na koji smo više ponosni u odnosu na neki drugi.

S pravom možemo reći da smo ponosni što već 15 godina u kontinuitetu donosimo isti, vrhunski kvalitet naših proizvoda koji je, takoreći, postao tradicija BIMAL proizvodnje.

 

 

Kakva je trenutna situacija sa ulaganjem u proizvodne kapacitete, modernizacijom pogona i ulaganjem u kadrove?

 

Od 2002. godine, kada je počela revitalizacija i novo pozicioniranje kompanije BIMAL, realizirano je nekoliko investicionih ciklusa koji su obuhvatili kompletnu modernizaciju proizvodnih pogona.

Strategija našeg investiranja uključuje organsko širenje proizvodnje i snagu brendova, kao i različite akvizicije.

Zahvaljujući ovom razvojnom putu i neosporno vrhunskom kvalitetu našeg jestivog ulja, doprinosimo da prehrambena industrija BiH posjeduje domaći proizvod koji promovira kvalitet, razvoj i rast bh. ekonomije uopće.

Ulaganjem i proširenjem BIMAL-ovih kapaciteta uspjeli smo i da upetostručimo kapacitet prerade sjemena uljarica u Brčkom, te da u skladu sa strategijom širenja poslovne mreže konstantno uspostavljamo nova radna mjesta.

Kada je u pitanju profesionalni razvoj, BIMAL sa sjedištem u Brčkom i kompanijama izvan BiH pokriva regionalno tržište rada što predstavlja veliku prednost za naše zaposlene. 

BIMAL je sinonim za Brčko, a zbog svog načina proizvodnje, kvaliteta i poslovanja te odnosa prema kupcima i potrošačima, može se reći da je riječ i o sinonimu uspješnosti.

Povezani članci

1

2

Video
ANER KRUŠKONJA, OBRTNIČKA KOMORA HNŽ
Koliko se danas isplati biti obrtnik
DAMIR UZUNOVIĆ, BUYBOOK
Mi smo išli naopačke
JASMIN BADŽAK, EUROSJAJ
Moj radni dan traje 24 sata, ali uživam u svom poslu!