Tvornica tjestenine u Koprivnici, naime, samo je dio investicijskog ciklusa Podravke, a koji se temelji na strategiji poslovanja Grupe od 2021. do 2025. U tijeku je, naime, još jedna investicija u Koprivnici, ona izgradnje logističko-distributivnog centra, što je ujedno i najveće ulaganje u sklopu strategije vrijedno 48 milijuna eura.
Novi bi logističko-distributivni centar trebao zadovoljiti predviđeni rast prodaje, odnosno potrebu za skladišnim prostorom u idućih deset godina. Uz ovo gradi se i tvornica rajčice u okviru postojeće tvornice Kalnik u Varaždinu, vrijednosti više od 13 milijuna kuna.
Do ove je investicije došlo nakon što je Podravka lani zatvorila tvornicu u Umagu, a u kojoj se rajčica prerađivala dulje od 40 godina. Obje navedene investicije trebale bi biti završene tijekom ove godine.
Uz ove dvije, treba spomenuti i ulaganje u slovensko Žito koje je Podravka kupila 2015., a u koje je investirala više od 16 milijuna eura.
Svoj će daljnji rast kompanija, koja je u tri godine pet puta dizala plaće zaposlenicima da bi one u prosincu, u prosjeku, iznosile 1060 eura neto (što je i dalje niže od državnog prosjeka od 1208 eura, ali nešto više od medijalne plaće od 1030 eura), temelji na rastu izvoza, posebno na razvijena i bogata tržište, poput ona Njemačke, Austrije te zemlje srednje Europe.
Prehrambena kompanija iz Koprivnice ima proizvodnju u četiri zemlje te izvozi na čak 60 tržišta. “Podravka je istinski multinacionalna kompanija i želimo sada, ali i u budućnosti, uspješnu kompaniju”, rekla je Dalić na otvaranju tvornice tjestenine.
Prošle je godine i trgovina dionicama Podravke na Zagrebačkoj burzi bila vrlo živa, prvenstveno zahvaljujući Mesnoj industriji Braća Pivac koja je premašila prag od 5% vlasništva u ovoj koprivničkoj kompaniji.
poslovni.hr / Manager.ba