Agencija We Are Unlimited okrenula je kultne zlatne lukove naglavačke u proslavi 8. marta.
Omnicom-ova agencija We Are Unlimited osmislila je interesantan "štos" za jedan McDonald's-ov restoran u Kaliforniji, koji je preokrenuo svoje zlatne lukove naopako, pretvarajući tako slavni M logo u ‘W’ za Međunarodni dan žena.
McDonald's-ova direktorica za raznolikost Wendy Lewis izjavila je povodom ovog poteza: „Želeći proslaviti žene svuda, i po prvi put u historiji našeg brenda, okrenuli smo naše kultne lukove za Međunarodni dan žena, u čast izvanrednih postignuća žena posvuda, a posebno u našim restoranima. Od osoblja restorana i menadžmenta do našeg višeg rukovodstva, žene igraju neprocjenjive uloge na svim razinama, a zajedno s našim neovisnim vlasnicima franšiza čvrsto smo predani njihovom uspjehu.“
Ovaj veliki znak zapravo nije jedini „M“ logo koji je okrenut naglavačke, jer je lanac u sklopu proslave Međunarodnog dana žena također okrenuo svoj logo naopako na brojnim digitalnim kanalima povodom 8. marta.
„Ideja je podjednako jednostavna i odvažna, jer tražili smo nemoguće ništa manje od nemogućeg. Veoma se ponosim našim klijentima zbog toga što su omogućili da to ostvarimo, i cijelom timu je bila čast da pomogne da ova ideja zaživi. Na ovaj dan, to je nevjerovatan način da proslavimo žene McDonald's-a, iz sadašnjosti i prošlosti, čiji je doprinos učinio ovu kompaniju onim što predstavlja danas," izjavio je Toygar Bazarkaya, glavni kreativni direktor agencije We Are Unlimited.