LJUDSKA KREATIVNOST
Lude ili ne, ove ideje su ostvarile milijunsku zaradu
Manager.ba Svijet 15 veljače, 2019
Izvor fotografije:
Akta.ba

To da ljudska kreativnost i inovativnost u sferi posla ne poznaju granice, najbolje svjedoče oni poduzetnici koji su od naizgled glupih ideja zaradili čitavo bogatstvo.

Neki su im se smijali, neki su ih nazivali luđacima, a oni su svima zatvorili usta prodajući svoje proizvode širom svijeta. 

Donosimo najčudnije ideje za biznis koje su ostvarile neočekivano veliki profit, a vi sami prosudite jesu li glupe ili su ipak brilijantne.

 

Kućni ljubimac kamen

 

Željeli biste imati kućnog ljubimca, ali nemate vremena ili vam se teško brinuti o njemu?

Čovjek po imenu Gary Dahl je još sedamdesetih godina smislio genijalno rješenje za vas – kućni ljubimac kamen.

Da, kamen! Ovog ljubimca ne morate hraniti, ne morate ga voditi u šetnju, čistiti za njim ili voditi kod veterinara. 

Nećete vjerovati, ali Garyi je zaradio milijune prodajući kamenje.

 

 

Jastuk protiv usamljenosti

 

Ne postoji osoba na ovom svijetu koja se ponekad ne osjeti usamljeno.

Prema psihološkim istraživanjima ovaj tužni osjećaj nas najčešće obuzme noću, kada legnemo u krevet.

Brojne provedene studije su pokazale da ljudi, u tim trenucima, vape za zagrljajem. Ovo je dovelo do proizvoda koji se zove jastuk koji grli.

Ovaj jednostavan a opet genijalan proizvod našao se u mnogim domovima širom svijeta.

Posebnu popularnost je stekao među pripadnicama ljepšeg spola.

 

 

Naočale za pse

 

U početku su primjenu našle u američkoj vojsci i imale su zaštitnu ulogu – štitile su pse od sunca i čestica pijeska prilikom oluja, za vrijeme rata u Iraku.

U međuvremenu se probijaju na ''modno'' tržište širom planete.

Vlasnici pasa koji žele da njihovi mezimci budu u trendu počeli su ih masovno kupovati i tako je, od ove pomalo smiješne ideje za biznis nastao ozbiljan posao.

 

 

Poruka na krumpiru

 

Koliko ste puta do sada nekome poslali poruku… na krumpiru?

E pa možda se iznenadite kada saznate da ljudi širom svijeta jedni drugima šalju poruke upravo na krumpiru.

Razlog za ovo jeste dobro izreklamirana ''šala'' grupe ljudi iz Sjeverne Kalifornije.

Naime, preko njihove web stranice možete, za samo 9,99 dolara, poslati poruku nekome, i to flomasterom ispisanu na krumpiru.

Ni sami idejni tvorci ovog biznisa, kada su počinjali, nisu mogli ni pretpostaviti da će svoje proizvode slati širom svijeta.

 

 

Pokrivač za glavu

 

Na prvi pogled obično platno sa probušenom rupom na sredini, a ustvari je riječ o pokrivaču za glavu.

Proizvod namijenjen osobama koje se tijekom spavanja pokrivaju preko glave.

Rupa na sredini je ustvari otvor za nos, i ona vam omogućava da neometano dišete.

 

 

Ovo je možda najčudnija od svih biznis ideja, iako nije ni približno toliko čudna koliko sama reklama koja je promovira.

Povezani članci

1

2

Video
MIA DRMAĆ
Mostar ima sve šanse za uspjeh
LAFAT
Lider u preradi metala i korištenju alternativnih izvora energije u BiH i regiji
BERBA URANILA
Kakva će vina doći od ovogodišnje berbe?