Uz brend LOLA.tees veže se jedna od najuspješnijih modnih priča u Bosni i Hercegovini. Sve je, naime, krenulo prije sedam godina, zahvaljujući mladim kreativkama i dizajnericama Heleni Bilić i Jeleni Zadro, koje su početni hobi pretvorile u uspješan posao.
Iz njihove Lola radionice svakodnevno proizlaze modni komadi za koje vlada veliko zanimanje, a osobito se ističu personalizirane majice, kao temelj proizvodnje. Detalje o djelovanju i uspjehu ovog brenda za Dnevni list su otkrile upravo Helena i Jelena, najavivši modnu reviju zakazanu za 12. srpnja.
Brend LOLA.tees ove godine obilježava sedmu obljetnicu postojanja. Kako ćete proslaviti rođendan, odnosno što pripremate za skorašnju modu reviju?
Na reviji ćemo predstaviti nove modele koje će nositi naše domaće cure, redom iz Ljubuškog, a među njima će biti i predivna Ana Gavran – World top model Croatia 2017.
Planiramo predstaviti nove modele haljina, suknji, bluza i topova, dok je najnoviji uradak Lola kombinezon u više varijanti, a sve su to modeli rađeni od prozračne i udobne viskoze koje smo birali u osvježavajućim ljetnim dezenima.
Tema ovogodišnje revije je „Alisa u zemlji čudesa“ pa se nadamo jednoj bajkovitoj večeri pod noćnim nebom restorana „Etno kuća“ u Šurmancima.
Volimo se pohvaliti da je ta večer ujedno i proslava ljubuške kreativne i urbane scene, jer iza slastica, glazbe, dekoracije ambijenta, rekvizita, make-up artista i frizera stoje redom mladi i uspješni Ljubušaci.
Volani i personalizirani natpisi su omiljeni detalji na vašim odjevnim kreacijama. Hoće li ti detalji dominirati i u novoj kolekciji?
- U početku smo mislili da će volani za ovu sezonu izići na velika vrata, međutim, kako je riječ o detalju s kojim se moguće poigrati u različitim varijacijama, izdiktirali su čak i neke nove modele.
Kratki volančić rukav praktično je odredio novu kolekciju, jer efektno osvježava i najobičnije pamučne modele.
Koliko potencijalni kupci sudjeluju u kreiranju i osmišljavanju određenih proizvoda?
- Kupci su naša velika potpora te ih slobodno možemo nazvati „modnim kreatorima“. Kod izbora odgovarajućeg materijala, boje, te spajajući nerijetko dva, pa čak i tri modela u jedan, dobivamo kompletno novi odjevni predmet po želji kupca, a koji na koncu postaje novi model iz naše radionice.
Zadovoljan kupac je naše najveće dostignuće i upravo je to ono što nas je održalo toliko dugo na tržištu.