KUPCI KUPUJU MANJE CIPELA: Deichmann se žali na dugo toplo ljeto
Manager.ba/indikator.ba Svijet 24 prosinca, 2018
Izvor fotografije:
Deichmann

Najveći europski trgovac obućom Deichmann morao se suočiti s posljedicama neobično dugog i toplog ljeta 2018., kao i cijela industrija odjeće. 

"Dio potrošnje se stoga jednostavno nije dogodio, posebno zatvorenih cipela, ali i čizama", izjavio je šef tvrtke Heinrich Deichmann za Welt am Sonntag.

Ipak, zahvaljujući otvaranju novih trgovina, Deichmann grupa i dalje očekuje rast u 2018. godini. 

Prema vlastitim podacima, Deichmann je u 2017. prodao 176,6 milijuna pari obuće.

Trgovac cipelama širom svijeta prodao je 5,8 milijardi eura.

U Njemačkoj je prihod iznosio 2,3 milijarde eura. 

Vruće ljeto pogodilo je cijelu modnu industriju.

Mjesecima, trgovci su u serijama upozoravali na pad dobiti i prodaje.

U početku su to bili pretežno modni trgovci s pretežno stacionarnom maloprodajom, ali je pogođen i veliki broj online trgovaca. 

Bez obzira na to, Deichmann želi nastaviti rast: prva trgovina u Dubaiju će biti otvorena iduće godine.

Maloprodaja obuće također želi steći uporište u Kini - ali samo online.

U Njemačkoj Deichmann vidi ograničene mogućnosti proširenja. 

"U međuvremenu bi trebali dosegnuti granicu rasta", rekao je šef kompanije.

Deichmann bi stoga sve više ulagao u inozemstvo u proširenje mreže trgovina.

U Njemačkoj će se više raditi na modernizaciji i optimizaciji lokacija", rekao je Heinrich Deichmann.