POZITIVAN PRIMJER
Krenuo kao skladištar, danas izvozi u Italiju i Švicarsku
manager.ba/biznisinfo.ba BiH 30 lipnja, 2020
Izvor fotografije:
biznisinfo.ba

Usprkos pandemiji i stagnaciji tržišta, priča o kompaniji “Eurosag” iz Bijeljine, koja je pokrenuta zahvaljujući investiciji povratnika iz Italije i njegovih poslovnih saradnika koji su još u dijaspori, budi nadu u oporavak domaće ekonomije.

 

Nakon što je devedesete proveo u Italiji, Savo Joksimović se odlučio vratiti u BiH i pokrenuti posao u proizvodnji namještaja. Povezao se s ulagačima iz dijaspore, te je zahvaljujući svojim poslovnim vezama osigurao i prve prilike za izvoz svog proizvoda. U Italiji je 12 godina radio na izradi sajamskih štandova, postavki modnih revija, opremanju banaka i prodavnica.

– Počeo sam kao skladištar, zatim nastavio na montaži postavki i štandova. Ubrzo ću postati i rukovoditelj radova, gdje sam imao i po 70 ljudi u svojoj odgovornosti – rekao je Joksimović. 

Ubrzani tempo života i stalni prekovremeni rad naveli su ga da razmišlja o povratku, te stvaranju nekog mirnijeg ritma života u rodnoj grudi. Povratak nije bio lagan.

– U početku smo se bavili uvozom i prodajom obuće iz Italije, ali smo onda prepoznali priliku i našli svoj prostor na tržištu u proizvodnji namještaja po mjeri. Tu imaš šansu da uneseš vlastite ideje, mogućnosti izvoza i izlaska na strana tržišta su dobre. Povezao sam se s našim ljudima u dijaspori, krenuo je posao, već u septembru 2019. smo odradili prvi izvoz  za Italiju. Kasnije nam se otvorila i Švicarska – naveo je  Joksimović.

Njegova kompanija “Eurosag” sada planira nabavku mašina koje će ubrzati proizvodnju i kvalitetu izrade.

–  Pandemija koronavirusa je donijela velike izazove, ali mi se borimo. Proizvodnja je veoma zahtjevna, ali ima i svoje prednosti. U suradnji s proizvođačima profilne iverice iz Italije, uspjeli smo napraviti jedinstvene proizvode na tržištu BiH. Posebno smo ponosni na našu liniju kuhinja. Sada, kada smo stekli povjerenje i na našem, ali i na međunarodnom tržištu, imam razloga biti optimističan – kazao je Joksimović.

Foto: Eurosag

“Eurosag” je sudjelovao u programu tehničke obuke USAID Projekta “Diaspora Invest” na polju upravljanja, prodaje i komunikacija. Ovaj projekt je realizirao četiri webinara, ali i Trening prodaje i komunikacija za mala i srednja poduzeća, sredinom ovog mjeseca. Joksimović je istakao važnost ulaganja u edukaciju kadrova.

– Uvijek želimo unijeti sebe, kreativnost i upornost u naš proizvod. Zbog toga, mi ostajemo pri svojim planovima, usprkos svemu kroz što je naša ekonomija prošla u posljednjih par mjeseci. Važno je da se umanji ‘crno tržište’ u industriji namještaja, ohrabre firme koje posluju regularno i stvore uvjeti da poslujemo konkurentno. Samo zajedno i odgovorno možemo mijenjati stanje. Nadam se da će moja priča ohrabriti mlade ljude da se okrenu ovom sektoru i tu pronađu svoje šanse – poručio je Joksimović, priopćeno je iz USAID Projekta “Diaspora Invest”.

Tagovi:
Video
VIDEO
Hrvatska pjevačica otkriva tajnu rasta La Piela za 500 posto u godinu dana
VIDEO
Mate Rimac: Poznat mi je osjećaj kad puno radiš, a ne znaš hoće li firma preživjeti do idućeg tjedna
VIDEO
Život je igra! Kako pobijediti? | Velimir Srića | TEDxUniversityofZagreb