EFFIE SRBIJA
Kreće trka za najefikasnije marketinške kampanje
Manager.ba/media-marketing.com Regija 08 veljače, 2018

 

Prijavljivanje za nagradu Effie Srbija počinje 15. februara.

Drugu godinu zaredom IAA Srbija (International Advertising Association – Serbian Chapter) organizuje Effie Festival u Srbiji. Ove godine festival će trajati od januara do juna, a na raspolaganju su ukupno 22 takmičarske kategorije: proizvodi i usluge (8) i specijalne (14), u obzir dolaze marketinške aktivnosti koje su sprovedene u periodu 1. januara do 31. decembra 2017. godine.

U žiriju za dodjelu Effie priznanja našli su se neki od najistaknutijih marketinških stručnjaka, predsjednik žirija je profesor Srđan Bogosavljević  iz kompanije Ipsos Adrija,  potpredsjednica je Jelena Šarenac iz kompanije Henkel.

Organizacioni odbor rukovodi cjelokupnim Effie programom i nadgleda sve njegove segmente od prijavljivanja radova, edukacije, organizacije svečane ceremonije i drugih djelatnosti.

Organizatori očekuju da će i ove godine vladati veliko interesovanje za Effie takmičenje, posebno ako se ima u vidu da je povećan broj takmičarskih kategorija.

“Obzirom da smo prve godine imali veoma kvalitetne prijave, očekujem da ćemo ove godine dodeliti zlato, jer svi imamo više znanja i iskustva u takmičenju. Novina u odnosu na prethodnu godinu su pojedine kategorije, ali i proširenje žirija, što će biti realizovano u skladu sa smernicama Effie Worldwide. Prošle godine od  ukupno 44 prijavljena rada, osam je nagrađeno sa dva srebra i šest bronzanih trofeja" – kaže Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA.

Festival Effie Awards prvi put je organizovan u Srbiji prošle godine. Ovim takmičenjem Srbija se priključila kao 44. zemlja u kojoj se Effie organizuje. Effie nagrade su globalno poznate među oglašivačima i agencijama kao nagrade koje ističu efektivnost komunikacija, odnosno one koje prepoznaju sve oblike komuniciranja koji doprinose uspjehu brendova.

Prošle godine Effie nagradom su nagrađeni projekti za: Vip MobileGrand Black’n’EasyGrand kafu GoldSchweppesRosuMini Mini plazmuUniCredit i Raiffeisen banku.

Više informacija na: effie.rs

Video
ASA BOLNICA
ASA Bolnica Sarajevo, februar 2024
MIRO RAGUŽ
Umjesto građevinskog inženjera postao pionir grafičkog dizajna
RASIM MEMAGIĆ, ALMA RAS D.O.O.
Brend iz Olova koji je krenuo u svijet