BRANDOVI
Koji je najjači brend na svijetu, a koji u Europi
Manager.ba/biznisinfo.ba Svijet 24 veljače, 2020
Izvor fotografije:
biznisinfo.ba

Potrebne su godine da se razvije dobar brend, a njegova reputacija može biti uništena za jedan dan. Najvrjedniji svjetski brendovi su globalni korporativni divovi.

 

Oni ostvaruju milijarde godišnjeg profita, imaju ogroman utjecaj na javno mnijenje i prepoznatljivi su u cijelom svijetu.
 

Web stranica How Much objavio je grafički prikaz 100 najvrjednijih marki na svijetu.

 

Korišteni su podaci organizacije Brand Finance.

Analitičari su uzeli u obzir različite parametre za izračun vrijednosti brenda, uključujući ulaganja u marketing, dionički kapital itd.

 

Ovo je 10 najvrjednijih brendova na svijetu:

Amazon: 221 milijarda dolara (maloprodaja)
Google: 160 milijardi dolara (tehnologija)
Apple: 141 milijarda dolara (tehnologija)
Microsoft: 117 milijardi dolara (tehnologija)
Samsung Group: 94 milijarde dolara (tehnologija)
ICBC: 81 milijarda dolara (bankarstvo)
Facebook: 80 milijardi dolara (mediji)
Walmart: 78 milijardi dolara (maloprodaja)
Ping An: 69 milijardi dolara (osiguranje)
Huawei: 65 milijardi dolara (tehnologija)
Prema ovom rangiranju, najjači europski brend je Mercedes, koji je ukupno na 11. mjestu. Druge europske kompanije pri vrhu liste su Volkswagen, BMW, Shell, Porsche, Deutsche Telekom, Ikea, Total, Allianz, Nescafe, Gucci, Siemens, Bosch…

Treba naglasiti da se vrijednost brenda razlikuje od tržišne vrijednosti kompanije. Naprimjer, kompanija s najvećom tržišnom vrijednošću na svijetu je naftni gigant Saudi Aramco.

  • Connect Agencija
  • LRC d.o.o. Sarajevo
  • Connect Agencija
  • LRC d.o.o. Sarajevo
Povezani članci

1

2

Tagovi: