SAVJETI
Kako u kriznim vremenima motivirati zaposlenike?
manager.ba/akta.ba 14 prosinca, 2020
Izvor fotografije:
akta.ba

Motiviran radnik želi da svoj doprinos i u područjima koja nisu obuhvaćena opisom konkretnog radnog mjesta.

 

Menadžeri moraju prihvatiti činjenicu da je tržište prostor stalnih i neminovnih promjena.

Ostavimo li po strani vanjske i netržišne uzroke promjena (političke, demografske, sociološke, itd.), glavni proces promjena događa se na tržištu i unutar tvrtke.

Stoga, motivacija ljudi za krizna vremena počinje još dok su vremena dobra, a uvjeti poslovanja povoljni.

U tom razdoblju odnosi menadžera s ljudima moraju biti korektni, komunikacija pristojna i razumljiva, a procedure jasno definirane, jer kad kriza "zakuca na vrata" menadžer koji nema “u džepu” barem tri rješenja, već je izgubio dragocjeno vrijeme za kvalitetan odgovor.

Konačno, moramo razumjeti i samu bit krize. Ako je ona samo financijska, tada je rješiva. U razdoblju kad imate novaca odvojite ponešto za vremena kada tog novca neće biti i tu nema neke pretjerane mudrosti kada govorimo o rješenju. Financijska kriza je rješiva, samo se potrudite ne trošiti više nego li što imate. No, kriza morala, etičnosti, nezainteresiranosti za nove ideje, neinventivnosti i loših međuljudskih odnosa teško je rješiva kriza. Ne postoji poduzeće, ma koliko veliko, koje može izbjeći stečaj ako su uzroci krize među nabrojanim razlozima.

Korištenje talenata i vještina jeste faktor kojeg ključni zaposleni visoko cijene. Motiviran radnik želi da svoj doprinos i u područjima koja nisu obuhvaćena opisom konkretnog radnog mjesta. Koliko ljudi može dati više od onog što trenutno daju? Puno, zato je potrebno dobro promisliti o njihovim vještinama, talentima i iskustvima.

Izvor: datalab.hr

  • Connect Agencija
  • Euro-Express d.o.o.
  • LRC d.o.o. Sarajevo
  • Connect Agencija
  • LRC d.o.o. Sarajevo
  • Euro-Express d.o.o.