SAVJETI | ODNOSI S KLIJENTIMA
Kako pridobiti i zadržati svoje kupce?
manager.ba 07 ožujka, 2023

Trošite mnogo vremena, truda i novca u pridobijanju novih kupaca, ali jeste li razmišljali o razvoju svog poslovanja bez stavljanja naglaska na marketing za nove kupce?

 

U prosjeku, preduzeće gubi do 20% svojih kupaca godišnje (za neke je i do 80%). Da li u potpunosti razumijete koliko se gubi 'vrijednost' za vaše poslovanje gubitkom kupaca?

Zamislite dva preduzeća, jedno koje zadržava 90% svojih kupaca, a drugo 80%. Ako oba dodaju nove kupce po stopi od 20% godišnje, prvi će imati 10% neto rasta kupaca godišnje, dok drugi neće imati nikakav.

Tokom sedam godina, prva firma će se praktično udvostručiti, dok druga neće imati realan rast. Uz sve ostalo jednako, tih 10% prednosti u zadržavanju kupaca rezultirat će udvostručenjem kupaca svakih sedam godina, a da se ništa drugo ne radi.

Da bi vaši klijenti ostali lojalni, najvažnije je da ostanete u kontaktu s njima – jednostavna, ali često zanemarena strategija. Održavanje redovnog kontakta sa svojim klijentima pomoći će vam da izgradite odnos jedan na jedan s njima.

Redovni kontakt se može ostvariti putem e-mailova, direktne pošte, telefonskih poziva, posjeta, anketa, biltena, kataloga i učvrstit će u svijesti vaših kupaca da je vaše poslovanje usmjereno na to kako pomoći njihovim potrebama.

Da biste to učinili, potrebna vam je aktivna baza podataka kupaca sa ažuriranim kontakt podacima. Imate li takvu bazu podataka – i koristite li je za održavanje kontakta sa svojim klijentima? Omogućit će vam da obavijestite svoje klijente o specijalnim ponudama ili nadolazećim događajima i eventualno ponovo aktivirate kupce koji možda nisu kupovali od vašeg preduzeća neko vrijeme.

Vezani tekstovi:

Unaprijedite svoje poslovanje pomoću efikasnog CRM sistema

DIGITALNI ALATI POSLOVANJA: CRM - program upravljanja odnosima sa klijentima

AIDA model: Tijek kupovine prosječnog kupca i kako mu se obratiti u svakoj fazi

Kakvi su to kupci 21. stoljeća?

Društveni mediji imaju svoju ulogu ali nažalost mogu se pogrešno koristiti kao marketinški alat. Ako se promišljeno koriste, društveni mediji mogu biti odličan način da budete u toku sa svojim postojećim klijentima za koje je veća vjerovatnoća da će čitati stavke od ljudi koje poznaju!

 

- advice4business.com/manager.ba

Najnovije vijesti
Video
IVICA SIVRIĆ, REDAH
Javni sektor je često u sukobu umjesto u partnerstvu s privatnim
ALISA GEKIĆ, LINK
LiNK je kreirao više od 4.000 radnih mjesta
"IMAM IDEJU" - MARIJA ĆEŠKIĆ
Coralov "Marshal plan" i branding Hercegovine mogu biti rješenje
Savjeti