SVJETLAN STANIĆ
Juicy je broj jedan u regiji, a volio bih da uđe i u top 10 u svijetu
Manager.ba/Indikator.ba BiH 11 veljače, 2019

Naš Juicy je postao svjetski brand zahvaljujući snažnoj izvoznoj strategiji, kazao je Svjetlan Stanić, predsjednik Uprave Stanić grupe. 

Danas više ne razmišljamo isključivo regionalno, već širimo izvoz branda Juicy i na europske zemlje, ali i zemlje članice MENA regije (Bliski istok i Sjeverna Afrika) te Daleki istok. Juicy je danas prisutan na policama u Njemačkoj, Italiji, dostupan je u HoReCa kanalu u Austriji, a u Sjedinjenim Arapskim Emiratima je već omiljeno piće u nekima od najprestižnijih restorana i klubova. Izrazito sam ponosan što je Juicy postao svjetski brand zahvaljujući snažnoj izvoznoj strategiji, kazao je Stanić u intervjuu za Infokom. 

Stanić kaže kako je razvojna faza Grupacije započela akvizicijom Juicy sokova krajem 2013. godine, što je označilo iskorak u segment proizvodnje, ali i ostvarenje strateškog cilja Grupacije da se proširi na područje vlastite proizvodnje kako bi mogli iskoristiti "know how" koji su imali prilike godinama usavršavati u suradnji sa svjetskim brandovima čiju su distribuciju vršili na području RH i BiH. 

Snagom Juicy brandova, kao i daljnjim razvojem proizvodnje i planiranim inovacijama te već izrađenom fleksibilnom organizacijom koju čini tim predanih profesionalca, Stanić grupa napravila je značajan iskorak prema širenju u zemlje regije. 

 

Kako ocjenjujete dosadašnje rezultate poslovanja? 

 

Pozitivno poslujemo u svim segmentima. Imamo porast tržišnog udjela u svim poslovnim jedinicama uz apsolutni rast volumena u rasponu od 5 do 12%. Najveći rast nam je u prodaji piva (11%), a najmanji u prodaji vode (5%), koju smo tek ove godine počeli distribuirati pa treba vremena da se proizvod prilagodi novom tržištu. Zadovoljni smo ostvarenim rezultatima, no ljestvicu smo postavili nešto više za sljedeću godinu i vjerujem kako ćemo ostvariti ciljeve, kao što smo to i do sada uvijek radili, kazao je Stanić.